Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Київводоканал» провів спільні навчання із співробітниками ЦКС та ГІОЦ

07 вересня 2016 року, 15:51

Принципи «єдиного вікна» та «одного звернення», професійне консультування мешканців з усіх питань водопостачання та водовідведення у телефонному режимі чи у будь-якій з діючих точок прийому –над цим спільно працюють «Київводоканал», КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) та КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ). Відгуки мешканців – ключовий індикатор якості такої роботи. Про це йшлося 5 вересня під час спільних навчань керівників фронт-офісів Розрахункового департаменту «Київводоканалу», ЦКС, співробітників громадських приймальнь ГІОЦ та контакт-центрів.

Під час навчань учасники надали перелік проблемних питань та проаналізували тематику найчастіших звернень споживачів. На їх основі «Київводоканал» підготує відповідні методичні рекомендації для фахівців, які обслуговують абонентів.

Директор Розрахункового департаменту «Київводоканалу» Валерій Люлін та заступник директора ЦКС Костянтин Лопатін повідомили, що наразі розроблено проект Регламенту взаємодії підприємств при наданні послуг водопостачання та водовідведення, яким зокрема передбачено делегування від «Київводоканалу» сервісним центрам ЦКС низки функцій  обслуговування споживачів. Це означає, що найближчим часом для вирішення питань перерахунку чи коригування даних в особових рахунках мешканці зможуть звернутися у відповідну точку ЦКС свого району та не їхати у Розрахунковий департамент «Київводоканалу».

Також «Київводоканал», ЦКС та ГІОЦ продовжують працювати над створенням Об’єднаної системи управління роботою з абонентами у сфері ЖКГ міста Києва, що має значно спростити правила взаємодії між виконавцем послуги, сервісним центром як посередником та споживачами. З її введенням у дію мешканці отримають можливість через особистий кабінет управляти розрахунками у режимі онлайн.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]