Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Київводоканал» розширює мережу точок з укладення прямих договорів

01 серпня 2016 року, 16:24

Задля зручності споживачів ПАТ «АК «Київводоканал» розширює мережу Центрів з укладення прямих договорів. Так, на початку липня у столиці було 42, а сьогодні налічується 54 точки, де кияни можуть отримати консультацію та подати відповідні документи.

Зокрема, 18-23 липня в Голосіївському районі працювала лише одна точка прийому громадян на вул. Новопирогівській, 25/2, а з 25 липня мешканці можуть звертатися й за адресою: вул. Заболотного, 20-А. У Деснянському районі до Центру з укладення прямих договорів на вул. Електротехнічній, 16 долучилося ще 7 нових адрес: вул. Кіото, 11-А; вул. Жукова, 26-А; вул. Курчатова, 3-Б та 21-А; вул. Закревського, 29-А; вул. Сабурова, 20 і вул. Милославська, 33-А.

Мешканці Дніпровського району для укладення договору можуть звертатися не лише за адресою: вул. Харківське шосе, 50-А, але й обрати для себе більш зручні за розташуванням Центри – з 1 серпня прийом громадян здійснюється також на вул. Рогозівській, 4/16; вул. Регенераторній, 4, вул. Пожарського, 8-А та пров. Г. Хоткевича, 2-А.

ПАТ «АК «Київводоканал» і надалі шукатиме можливості для забезпечення максимального комфорту споживачам при взаємодії із Товариством та його структурними підрозділами.

Ознайомитися з повним переліком Центрів із укладення прямих договорів, актуальним графіком їх роботи, а також з планами виїзної роботи у приміщеннях житлових організацій можна на сайті ПАТ «АК «Київводоканал»: кнопка «Для дому» – «Центри з укладення договорів».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua