Версія для людей із вадами зору

«Київводоканал» та «Київтеплоенерго» підписали угоду для оптимізації роботи зняття та опломбування квартирних лічильників

21 вересня 2018 року, 17:11

ПрАТ «АК «Київводоканал» та КП «Київтеплоенерго» підписали між собою договір про взаємне визнання даних контрольних зняттів показань приладів обліку та взаємне їхнє опломбування. Це суттєво спростить споживачам процедури опломбування та розпломбування квартирних приладів обліку гарячого і холодного водопостачання. Про це під час Форуму ОСББ повідомив директор СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго» Костянтин Лопатін.

«Провести опломбування або розпломбування обох лічильників тепер може один спеціаліст. Встановлені ним пломби будуть визнаватися як КП «Київтеплоенерго», так і ПрАТ «АК «Київводоканал». Для виконання цієї послуги споживачеві необхідно подати відповідну заявку до одного з відділень Центру комунального сервісу», – повідомив Костянтин Лопатін.

Від зауважив, що якщо споживачеві необхідно провести повірку лічильника, то насамперед він має написати заяву на зняття пломби та викликати спеціаліста, який зафіксує показання лічильників та зніме пломби з документальною фіксацією. Ці послуги безкоштовні. Наразі є єдина методологічна платформа, на базі якої споживач може замовити такі послуги.

Сьогодні в Києві працює 54 відділення Центрів комунального сервісу (ЦКС), де споживачі обслуговуються як з питань водопостачання та водовідведення, так і з питань централізованого опалення та постачання гарячої води. Можна подати одну заяву в будь-яке з відділень ЦКС. Заява в автоматичному режимі буде направлена відповідному виконавцю.

Щоб опломбувати чи розпломбувати квартирний лічильник тепла, мешканець має звертатися до теплопостачальної організації КП «Київтеплоенерго».

Єдине вікно входу для споживачів діє і під час щомісячної передачі показань квартирних приладів обліку холодної та гарячої води. При зазначенні поточних даних лічильника гарячої води в особистому кабінеті ПрАТ «АК «Київводоканал» дані автоматично підтягуються і в базу КП «Київтеплоенерго».

Костянтин Лопатін додав, що повірку та ремонт лічильників може проводити будь-яка організація, яка має на це відповідну ліцензію. Якщо раніше повірка квартирного лічильника гарячої та холодної води була закладена в тариф і виконували її лише представники організації постачальника послуг, то наразі ця процедура виведена з тарифу. Споживач може самостійно обрати компанію, яка зробить повірку лічильника. Єдина вимога – ця компанія повинна мати ліцензію на проведення відповідних робіт. Згідно з Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено, що всі типи квартирних приладів обліку (як води, так і тепла) є приладами-розподілювачами. Вони встановлюються та обслуговуються винятково за кошти власника приміщення.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua