Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Киянам, які вирішать питання заборгованості до 15 серпня, субсидію перепризначать автоматично

24 липня 2017 року, 14:26

Кияни, які користуються субсидією і вирішили свої питання заборгованості або реструктуризації боргу, в серпні отримають автоматичний перерахунок субсидії за період із травня 2017 року. Звертаємо увагу, що для цього споживачам необхідно вирішити питання заборгованості до 15 серпня. Про це йшлося сьогодні під час щотижневого прес-брифінгу керівництва КМДА.

«Із 1 травня 2017 року змінено порядок призначення житлових субсидій (постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 визначено, що на запити органів соціального захисту виконавці послуг надають інформацію про прострочену заборгованість більше двох місяців. На основі цієї інформації органи соціального захисту приймають рішення щодо призначення або не призначення субсидії. У разі відсутності заборгованості (сплати чи укладення договору реструктуризації) громадянин має право на відновлення субсидії», – про це заявив заступник голови КМДА Микола Поворозник.

За його інформацією, станом на 24.07.2017 року налічується 280 тис. 47 сімей, яким має бути перепризначено субсидію на наступний період із травня 2017 року. Із них – 152 тис. 913 сімей, яким перепризначено субсидію на наступний період із травня 2017 року. Ще 98 тис. 455 родинам відмовлено у перепризначенні субсидії на наступний період із травня 2017 року.

«Усі ці споживачі отримали повідомлення про наявність боргу та відмову в автоматичному перепризначенні субсидії. Зауважу, що кількість боржників зменшилась, адже станом на 1 червня їх було 117 тисяч. Тобто споживачеві, який сплатить борг, субсидію буде перепризначено», – зазначив Микола Поворозник.

Він наголосив, що 13 липня 2017 року Верховною Радою України підтримано внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», яким заплановане збільшення обсягу субвенції з державного бюджету, передбаченої для міста Києва у Держбюджеті у розмірі 2592,084 млн грн. Це дасть можливість розрахуватися з постачальниками послуг за надані субсидії та пільги у повному обсязі.

«Наполегливо радимо звірити обсяги боргу та сплатити його до 15 серпня. Якщо ви незгодні із наявністю боргу чи його сумою – радимо здійснити звірку у виконавців послуг, – зауважив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв. – Якщо ви не знаєте, за яку саме послугу у вас накопичився борг, – звертайтеся до «Центру комунального сервісу» або до управління праці та соціального захисту в своєму районі. Якщо ви володієте інформацією про те, за яку саме послугу у вас борг, то необхідно звернутися до однієї із точок прийому виконавця послуги. Перелік усіх точок прийому виконавців послуг можна знайти на сайті КМДА».

 

Адреси і телефони «гарячих ліній» районних управлінь праці та соціального захисту:

Район

Адреса

Телефони

Голосіївський

вул. Маричанська (Бубнова), 5, м. Київ,  03040

257-23-87

Дарницький

Харківське шосе,176-Г, м. Київ,  02121

563-99-70,

563-96-42

Деснянський

Просп. Маяковського, 15, м. Київ,  02225

545-14-14,

515-25-97

Дніпровський

Вул. Курнатовського, 7-А, м. Київ,  02125

542-66-09,

542-66-60

Оболонський

Вул. Озерна, 18-А, м. Київ,  04209

467-98-58,

467-98-70

Печерський

Вул. Цитадельна, 4/7, м. Київ,  01015

288-51-24,

254-35-37

Подільський

Вул. Ярославська, 31-Б, м. Київ,  04071

425-85-16,

425-85-17

Святошинський

Вул. Якуба Коласа, 19-А, м. Київ,  03148

405-73-13,

405-92-69

Солом’янський

Просп.  Повітрофлотський, 40, м. Київ,  03186

207-39-12,

207-39-21

Шевченківський

Просп. Перемоги, 15, м. Київ,  03056

236-14-71,

236-14-75

 

Перелік точок прийому споживачів із питань надання житлово-комунальних послуг і заборгованості:

 

Адреси «Центрів комунального сервісу»:

  • Голосіївський район, просп. Науки, 22;
  • Дарницький район, вул. Заслонова, 22;
  • Дніпровський район, вул. Миропільська, 13-А;
  • Оболонський район, просп. Героїв Сталінграда, 57;
  • Подільський район, просп. Г. Гонгадзе, 20-Е;
  • Святошинський район, вул. Вернадського, 63-А;
  • Шевченківський район, вул. Довженка, 10;
  • Печерський район, Кловський узвіз, 22.

 

Адреси центрів обслуговування ДП «КиївГазЕнерджи»:

  • вул. М. Василенка, 5;
  • вул. Володимирська, 49-А, секція 7, оф. 415;
  • пров. Р. Лужевського, 18;
  • вул. Електротехнічна, 9;
  • вул. Раїси Окіпної, 4.

 

Адреси центрів обслуговування споживачів ПАТ «Київенерго»:

  • Голосіївський район, вул. Жилянська, 83/53, вул. Академіка Вільямса, 3/7;
  • Дарницький район, вул. Драгоманова, 40/З, вул. Бориспільська, 6-А;
  • Деснянський район, вул. М. Закревського, 14;
  • Дніпровський район, вул. Будівельників, 25;
  • Оболонський район, вул. Маршала Тимошенка, 18;
  • Подільський район, просп. Свободи, 2-В, вул. Волоська, 42;
  • Святошинський район, просп. Перемоги, 93;
  • Солом’янський район, просп. Повітрофлотський, 58;
  • Шевченківський район, вул. Мельникова, 31.

 

Адреси сервісних центрів ПАТ «АК «Київводоканал»:

  • Голосіївський район, вул. Академіка Вільямса, 3/7;
  • Дарницький район, вул. Ревуцького, 5-А;
  • Деснянський район,  вул. Електротехнічна, 16;
  • Оболонський район, просп. Героїв Сталінграда, 14-Ж;
  • Подільський район, вул. Межова, 25;
  • Святошинський район, вул. Академіка Туполєва, 19-А;
  • Святошинський район, вул. Підлісна, 3;
  • Солом'янський район, просп. В. Лобановського, 39-А.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]