Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Майже 67 тисяч киян прагнуть врегулювання розміщення та скорочення зовнішньої реклами

28 жовтня 2016 року, 17:00

Майже 67 тисяч киян прагнуть врегулювання розміщення та скорочення зовнішньої реклами. Про це повідомив заступник голови КМДА Олексій Резніков, посилаючись на дані сайту https://petition.kievcity.gov.ua/.

«Станом на 28 жовтня на сайті Київради зареєстровано 70 петицій, які стосуються врегулювання розміщення рекламних конструкцій, кількості та якості зовнішньої реклами, вивісок тощо. 66 938 киян проголосували за ці петиції. Дві з них вже набрали понад 10000 голосів, мінімально необхідних для розгляду: щодо скорочення кількості зовнішньої реклами у всьому місті на 50% та щодо прибирання всієї зовнішньої реклами з історичного центру Києва», – повідомив Олексій Резніков.

Він наголосив, що дані сайту петицій вкотре підтверджують попит киян на чисте місто, не засмічене «візуальним брудом».

«Кияни цінують свій публічний простір, хочуть жити в красивому чистому місті, прагнуть бачити гарні фасади будинків-пам’яток, а не строкаті рекламні сюжети, де не попади. КМДА, Київрада мають реагувати на бажання киян та забезпечити їх реалізацію», – додав заступник голови КМДА.

Олексій Резніков повідомив, що серед цих 70-ти петицій 9 закликають прибрати всі рекламні засоби вздовж доріг, на розв’язках, над дорогами, ще в 9 петиціях громада вимагає повністю очистити місто від зовнішньої реклами будь-яких типів, 19 петицій стосуються значного скорочення зовнішньої реклами та врегулювання її розміщення, в тому числі, заборона монтажу рекламних засобів в історичному центрі Києва.

«З минулого року кияни можуть просто та зручно брати участь в ініціативах місцевого самоврядування. Більше не треба збирати підписи на підтримку своїх пропозицій вручну та з кіпами паперу виходжувати того чи іншого посадовця. Електронна петиція — особливий вид Е-демократії, задача якого – початок конструктивного діалогу між владою та територіальною громадою, визначення ключових проблематик та вирішення відповідних питань, які турбують киян. Це зворотній зв’язок між владою та містянами і кількість зареєстрованих петицій та приклади їхньої успішної реалізації показують, що звернення громадян є дієвими і в такий спосіб Київрада та КМДА чують містян і виконують завдання громади», –зауважив він.

Заступник голови КМДА висловив надію, що нові правила, які врегулюють розміщення рекламних конструкцій у Києві, будуть затверджені Київрадою вже до кінця року.

Так, згідно з ними, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами. Для того, щоб уникнути проблеми, яка виникла на ринку зовнішньої реклами, коли більш потужні конструкції перекривали маленькі, що призвело до «гонки озброєння», ми вводимо таке поняття, як захисна зона рекламної конструкції – 1/2 радіусу між конструкціями. Тобто, якщо це сітілайт, то його захисна зона 20 метрів, якщо білборд – 75 метрів. Тому, у разі розміщення великого борду із захисною зоною у 75 метрів, і сітілайту із зоною у 20 метрів, відстань між ними становитиме 95 метрів. Так само з усіма типами конструкцій.

Також більш жорстким буде підхід до визначення тої чи іншою форматної зони з розміщення рекламних засобів.

Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених та заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів та водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Згідно з проектом нових правил розміщення зовнішньої реклами передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів; забороняється розміщення конструкцій ближче, ніж 10 метрів до і після перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів та виїздів до прилеглих (прибудинкових) територій; ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів (транспортних засобів загального користування); ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

Усі ці нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.

Також Олексій Резніков певен, що місця для розміщення рекламних конструкцій мають розподілятися виключно на конкурсних засадах, оскільки можливе «докладання руки» окремого посадовця та персоніфікований вплив на вибір компанії-оператора зійдуть на нуль і виключать можливу корупційну складову.

Нагадаємо, з 2 до 30 вересня поточного року Київський міжнародний інститут соціології провів всеукраїнське опитування. Інтерв’ю проводилося в 110 (в т. ч. 68 міст та смт) населених пунктах (PSU) у всіх областях України, окрім автономної республіки Крим. У Донецькій і Луганській областях опитування проводили тільки на територіях, що контролюються Україною.

Згідно з результатами соціології, 64,5% відповіли ствердно на питання «Ви підтримуєте чи не підтримуєте значне зменшення (на 50% і більше) кількості зовнішньої реклами на вулицях міста?», і лише 18,4% не підтримали твердження.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]