Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Ми закликаємо киян активніше комунікувати з керівництвом міста – Володимир Бондаренко

26 січня 2017 року, 9:05

За останніми даними більше 50 відсотків столичних мешканців користуються Контактним центром міста Києва (тел.: 1551). Кожен 4 киянин має досвід користування такими онлайн-каналами комунікації як Портал електронних петицій м. Києва та кожен 5 киян має досвід використання сервісів «Електронна система запису до дошкільних навчальних закладів», «Міський наземний громадський транспорт онлайн» та інтернет-додаток «Ваш будинок».

Керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко зазначив, що міська влада докладає багато зусиль задля реалізації якомога більшої кількості інноваційних проектів, які зроблять життя киян значно комфортнішим, а комунікацію між адміністрацією та столичними мешканцями ефективнішою.

«Ми постійно запроваджуємо нові сервіси задля зручності киян і тільки за останні два роки запровадили майже 20 подібних сервісів, які було реалізовано в рамках ініціативи Kyiv Smart City. Керівництво столиці розуміє, що жителям мегаполісу надзвичайно важливо отримувати інформацію оперативно та в зручний спосіб», – повідомив керівник апарату КМДА і додав, що наступним кроком в удосконаленні комунікації із киянами стане запуск нового столичного інтернет-порталу.

У той же час Володимир Бондаренко зазначив, що незважаючи на широкий спектр запропонованих сервісів, доволі незначна кількість столичних мешканців отримує інформацію через них. Зокрема, сервісом «Інформування киян» користується близько 20 тисяч підписників.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]