Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Микола Поворозник: «За півроку довідку про реєстрацію місця проживання з Реєстру територіальної громади міста Києва видано понад 1,7 млн разів»

09 серпня 2019 року, 18:38

Від початку 2019 року довідку про реєстрацію місця проживання з Реєстру територіальної громади міста Києва видано понад 1,7 млн разів. Отримання зазначеного документу здійснювалося в режимі on-line і без безпосереднього залучення заявника, який звернувся за адміністративною послугою. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

«Цьогоріч кияни 1,7 млн разів отримали довідку про реєстрацію місця проживання як супутню послугу і при цьому зекономили свій час. Впевнений, що всі ще пам’ятають скільки часу займало отримати цей, здавалося б, простий документ. Специфічний графік видачі довідки та постійні черги у «паспортних столах» розтягували цей процес на дні, а то й тижні. Зараз, при необхідності надання інформації про місце реєстрації, кияни не мусять бігати між адміністративними органами. ЇЇ можна одержати на місці, при отриманні адмінпослуги», – зауважив Микола Поворозник.

Він також додав що за 2018 рік довідку про реєстрацію місця проживання з Реєстру територіальної громади міста Києва видано близько 2 млн разів.

До Реєстру підключені державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, а отже це дозволяє значно зменшити кількість звернень до центрів надання адміністративних послуг.

«Економляться сили та час як мешканців міста Києва, так і користувачів Реєстру, які отримують всю необхідну інформацію в режимі on-line», – зазначив Микола Поворозник.

За його словами, у планах інтеграція Реєстру з базами даних Департаменту соціальної політики в частині пільгових категорій громадян та одержувачів субсидій, а також із базою даних Державного реєстру актів цивільного стану громадян у частині отримання інформації щодо новонароджених та померлих громадян.

Довідково.

Реєстр територіальної громади міста Києва створено з метою інформаційно-довідкового та організаційно-технологічного забезпечення процесів реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи, що здійснюється органами реєстрації в місті Києві.

Користувачі Реєстру:

  • відділи з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб РДА (формування та ведення РТГК);
  • відділи обліку та розподілу житлової площі РДА;
  • управління праці та соціального захисту населення РДА;
  • служби у справах дітей РДА;
  • відділи з питань майна комунальної власності та приватизації РДА;
  • відділи у справах сім'ї, молоді та спорту РДА;
  • Департамент будівництва та житлового забезпечення ВО КМР (КМДА);
  • Головне управління Державної фіскальної служби України у м. Києві;
  • Головне управління пенсійного фонду України в м. Києві;
  • районні суди міста Києва;
  • нотаріуси міста Києва;
  • комунальні служби, підприємства та організації (знеособлена інформація).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]