Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 5,2 мільйона пасажирів, із яких майже 1,3 мільйона – пільговики

01 жовтня 2024 року, 11:20

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 5,2 мільйона пасажирів, із яких майже 1,3 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури. Зокрема, за цей період замінили 45 шпал та 20 брусів на стрілочних переводах.

Крім того, тривають планові капітальні ремонти ескалаторів у переході між  станціями «Майдан Незалежності» – «Хрещатик» та на станції «Берестейська».

Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 119 зупинок ескалаторів. Зокрема, 12 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 62 – для уникнення травмування, 45 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять 2:45–3:45 хвилини, а у міжпікові – 5:00–6:15 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин.

Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290

КП «Київський метрополітен» нагадує, що у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

  • транспортна карта;
  • qr-квиток;
  • qr-код, згенерований у застосунку Київ Цифровий;
  • безконтактна банківська картка;
  • мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]