Минулого тижня столичним метро скористалися майже 5,2 мільйона пасажирів, із яких майже 1,3 мільйона – пільговики
Минулого тижня столичним метро скористалися майже 5,2 мільйона пасажирів, із яких майже 1,3 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».
На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури. Зокрема, в цей період замінили 32 шпали та 8 брусів на стрілочних переводах.
Крім того, тривають планові капітальні ремонти ескалаторів у переході між станціями «Майдан Незалежності» – «Хрещатик» та на станції «Берестейська».
Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 115 зупинок ескалаторів. Зокрема, 19 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 57 – для уникнення травмування, 31 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає бути обачними та дотримуватися правил поведінки.
Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять 2:45–3:45 хвилини, а в міжпікові – 5:00–6:15 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин.
Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.
Для пасажирів столичного метрополітену цілодобово працює довідковий центр за телефонами: (044) 238-45-26, 050-448-91-71.
Також КП «Київський метрополітен» нагадує, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]