Версія для людей із вадами зору

На вулиці Саксаганського демонтують понад 600 рекламних засобів

28 березня 2019 року, 17:05

На вулиці Саксаганського розпочато демонтаж рекламних засобів. Тут буде демонтовано 622 рекламних засоби, які встановлені з порушенням. Про це повідомив начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов під час перевірки процесу демонтажу під головуванням Київського міського голови Віталія Кличко.

«Безліч вивісок, банерів, кронштейнів, які заполонили цілу вулицю. Тим паче, що на Саксаганського знаходиться чимала кількість будівель, які є пам’ятками, але це зовсім не бентежило підприємців. Кожен із нас повинен вже навчитися шанувати місто, у якому ми живемо, та з пошаною ставитися до нашої історії», – зазначив Олександр Смирнов.

Також начальник Управління додав, що на вулиці Саксаганського була впорядкована і наземна реклама.

«На вулиці розміщувалося 106 щитів. Наразі тут залишилось усього 47 сучасних сітілайтів. Це все робиться у рамках впровадження Схеми розміщення наземних рекламних засобів на всій території міста. Наприклад, якщо у 2015 році наземних рекламних конструкцій налічувалося майже 12 тисяч, то наразі їх вже 5,5 тисяч. А вже у травні максимальна їхня кількість не перевищуватиме 4390», – наголосив Олександр Смирнов.

Він нагадав, що задля зручності підприємців було запроваджено додаткову опцію – онлайн-ресурс для оформлення вивісок: https://eadv.kyivcity.gov.ua/.

Нагадаємо, що у 2018 році було демонтовано 16 805 рекламних засобів (далі – РЗ). За період січень-перша половинна березня 2019 року вже демонтовано 4020 одиниць. Також були очищенні від засилля зовнішньої реклами центральна частина міста: вул. Басейна – демонтовано 97 РЗ, Нижній та Верхній Вали – демонтовано 621 РЗ, Ярославів Вал – демонтовано 332 РЗ, вул. Прорізна – демонтовано 180 РЗ, вул. Пушкінська демонтовано – 225 РЗ, вул. Ярославська – демонтовано 145 РЗ.

Реформа у сфері розміщення реклами впроваджується завдяки Правилам розміщення рекламних засобів у м. Києві. Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність.

Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – крапки для їх монтажу, заборонено низку типів РЗ на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.

Правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри; велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП; у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (біл-бордами).

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням: http://www.kievreklama.kiev.ua/demontazh/. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Окрім того, за ініціативи начальника управління з питань реклами Олександра Смирнова впроваджено реєстр включених на демонтаж РЗ.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua