Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Олексій Резніков: «До «Євробачення-2017» основні локації конкурсу будуть звільнені від засилля рекламних конструкцій»

30 січня 2017 року, 12:27

 

«Лідери рекламного ринку згодні, що обличчя міста треба змінювати. Вони згодні на саморегуляцію та наразі ми відпрацьовуємо пілотний проект до «Євробачення-2017», у рамках якого будуть обрані декілька місць концентрації, де є перебор із рекламними конструкціями. Разом із операторами ми розробимо схеми, які відображатимуть правильне розміщення рекламних засобів, і до пісенного конкурсу покажемо, як співпрацює місто й бізнес», – повідомив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Варто зауважити, що впродовж 2015 року демонтовано 3813 конструкцій, а в 2014 – всього 1600.

Серед 5032 демонтованих у 2016 році конструкцій – 125 наземних лайтпостерів, 680 білбордів, понад 2000 холдерів, баннери та перетяжки над дорогами.

Нагадаємо, вже цьогоріч будуть прийняті нові правила розміщення зовнішньої реклами в Києві.

Так, згідно з ними, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами.

Також більш жорстким буде підхід до визначення тої чи іншою форматної зони з розміщення рекламних засобів.

Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Олексій Резніков також виступає за розподіл місць для розміщення рекламних конструкцій на конкурсних засадах.

Завдяки введенню конкурсних умов корупційна складова й можливе «докладання руки» окремого посадовця та будь-який персоніфікований вплив на вибір компанії, якій надається місце для розміщення конструкції, зійде на «нуль».

Усі ці та інші нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.

 

Довідково.

На сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції і долучитися до проекту «Я – інспектор».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]