Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Оновлену версію застосунку «Київ Цифровий» завантажили 87% активних користувачів

17 листопада 2021 року, 14:46

Оновлену версію застосунку «Київ Цифровий» завантажили 87% активних користувачів. Про це повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Олег Половинко на своїй сторінці у Facebook.

«Більше тижня, як у застосунку «Київ Цифровий» з’явився таймер для автоматичного завершення паркування та зникла «галочка» «Квиток проскановано», – написав Олег Половинко.

Директор Департаменту розповів, як це позначилося на користувачах:

  • 87% активних користувачів оновили «Київ Цифровий». Також за тиждень застосунок завантажили близько 30 тисяч разів;
  • кожне четверте паркування завершується за допомогою таймеру;
  • кількість дзвінків щодо е-квитка зменшилась на 10% у порівнянні з аналогічним періодом у жовтні.

«Ми отримали багато позитивних відгуків від контролерів за вдосконалений сервіс QR-квитків. Важливо, що всі оновлення були розроблені на користувацьких історіях зі звернень», – додав Олег Половинко.

Щоб оплатити проїзд QR-квитком із «Київ Цифровий», потрібно:

  1. Відкрити екран із дійсним QR-квитком.
  2. Просканувати QR-квиток на валідаторі.
  3. Дочекатися сигналу підтвердження оплати на валідаторі.

Саме сигнал на валідаторі є підтвердженням оплати проїзду. На екрані з дійсним QR-квитком у застосунку можна знайти посилання на відео з інструкцією, як правильно сканувати квиток.

Щоб встановити час автоматичного завершення паркування, потрібно:

  1. Почати паркування в застосунку.
  2. Натиснути на позначку «годинника».
  3. Вибрати час автоматичного завершення паркування.
  4. Натиснути «Встановити час».

За 15 хвилин до автоматичного завершення застосунок надсилає попередження. Якщо плани водія змінилися, він може змінити або скинути час автоматичного завершення та завершити паркування самостійно.

Завантажити застосунок для IOS або Android можна за посиланням.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua