Версія для людей із вадами зору

Освіта цифрова: рішення, які вже працюють у Києві

01 вересня 2021 року, 14:36

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА нагадав про освітні цифрові сервіси, які спростять життя батькам, вчителям та дітям.

Замовлення учнівських

На порталі https://scard.kyivcity.gov.ua/ батьки можуть замовити нові учнівські для своєї дитини. На сьогодні батьки вже замовили 32037 учнівських квитків. Із них приблизно половина вже пройшла модерацію у школах – 16484. Інші чекають на перевірку. 8705 вже виготовлено і ще 3520 наразі в роботі у виробника.

Електронна черга до садочківhttps://osvita.kyivcity.gov.ua/.

Ще 5 років тому черга до дитячих садків була «головним болем» усіх молодих батьків, керівників садочків та адміністративного корпусу. Проте нині, щоб потрапити до садочка, достатньо лише створити заявку онлайн. Цього року майже 30 тисяч дітей отримали свої запрошення до київських садочків. Ще 2366 місць зарезервовано, тобто батьки отримали запрошення, але ще не занесли документи. І близько 4,5 тисячі місць лишаються вільними. Тож батьки ще можуть додати до обраних кілька садочків із вільними місцями і отримати запрошення найближчим часом.

Електронні журнали та щоденники

У київських шкіл сьогодні є досить великий вибір платформ та рішень для менеджменту навчального процесу. У команди ГІОЦ є ще одне альтернативне технічне рішення для навчального процесу. Це система менеджменту освітнього процесу закладів загальної середньої освіти Києва. Основна різниця з іншими розробками у цій сфері – її гнучкість. Вона дає змогу кожній школі самостійно визначати функціонал, що буде використовуватися у їхньому закладі, не нав’язуючи непотрібні функції.

Зокрема, до функціоналу входять:

  • електронний журнал;
  • електронні щоденники;
  • онлайн розклад уроків та його показ в персональних календарях;
  • навчальні і додаткові матеріали;
  • домашні завдання, що ніде не губляться;
  • чат;
  • шкільні оголошення;
  • тести;
  • внутрішня соціальна мережа;
  • аналітика результатів навчання;
  • аналіз метрик рефлексії пройденого матеріалу.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua