Версія для людей із вадами зору

Після відновлення роботи столичного транспорту сплатити за проïзд можна буде без черг

19 травня 2020 року, 9:03

Після відновлення роботи столичного транспорту сплатити за проïзд у метрополiтенi та наземному транспортi можна буде без черг.

Пасажири підземки користуватимуться переважно електронним квитком.

Сплачувати за проїзд на турнікетах  можна буде:

  • KyivSmartCard
  • Карткою метро (до 31 березня 2021 року)
  • Безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах
  • Мобільними додатками Google Pay та Apple Pay
  • Мобільним додатком Kyiv Smart City
  • Разовим квитком із QR-кодом (паперовим або електронним)

Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору.

Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати «Картку киянина». Загальнодержавні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.

Нагадуємо, що громадський транспорт столиці перейшов на систему електронного квитка. Оператором системи визначено КП «ГІОЦ». Детальніше: https://transport.kyivcity.gov.ua/2/, «гаряча лінія» – 044 366 55 55.

Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку: https://app.kyivcity.gov.ua/start. Це дасть змогу уникнути черги до каси.

До вiдновлення роботи метрополiтену е-квиток можна купити у Т-кiосках, яких у столиці понад 300.  Вони розташованi здебiльшого на зупинках громадського транспорту.

Що стосується наземного громадського транспорту, то у ньому оплата здійснюватиметься також за допомогою KyivSmartCard і разового квитка із QR-кодом (паперового або електронного). Проте до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі.

Нагадуємо, що кожен може заощадити, поповнюючи Kyiv Smart Card одразу на 50 поїздок. Таке поповнення дає можливість заощадити до 1,5 гривні на кожній поїздці у всіх видах громадського транспорту.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua