Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Протягом травня «Центр комунального сервісу» прийняв  1548 споживачів

19 травня 2022 року, 15:15

Наприкінці квітня в усіх районах Києва відновили прийом споживачів комунального концерну «Центр комунального сервісу» за попереднім записом. Протягом травня фахівці сервісних центрів ЦКС прийняли 1548 киян та врегулювали питання щодо нарахувань заборгованості за  житлово-комунальні послуги безпосередньо під час прийому у відділеннях. Про це повідомив КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

Зокрема, серед загальної кількості звернень:

опрацьовано 325 заяв на укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризації заборгованості;

видано 103 довідки, зокрема, дублікати рахунків-повідомлень та завірені копії документів;

проведено 1120 звірянь щодо нарахувань і оплат, прийнято первинні документи щодо заміни та повірки лічильників, здійснено актуалізацію та перерахунок за фактичними показаннями лічильників.

Комунальний концерн нагадує, що найбезпечніше вирішувати питання під час воєнного стану дистанційно через діючі канали обслуговування  (телефон, скриньки для прийму звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).

Нагадаємо, що з 18 квітня за попереднім записом та визначеним переліком питань  у Києві відновили прийом споживачів два сервісні центри – у Дніпровському та Шевченківському районах, а з 2 травня сервісні центри «Центру комунального сервісу» повністю відновили прийом споживачів  за попереднім записом.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]