Версія для людей із вадами зору

Робочий персонал «Київенерго» після завершення угоди матиме можливість перейти до комунального підприємства

09 лютого 2018 року, 15:25

Лінійний персонал ПАТ «Київенерго» – інженери, слюсарі, диспетчери та інші – після завершення угоди підприємства з містом на управління тепловими активами київської громади матимуть можливість перейти на роботу до комунального підприємства «Київтеплоенерго». Місто не залишить їх без роботи та запропонує робітникам не гірші умови праці. Про це в інтерв’ю виданню «ДЕЛО» сказав заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

За його словами, комунальне підприємство «Київтеплоенерго» наразі повноцінно здійснює функцію транспортування тепла у Дніпровському та Дарницькому районах.

Як пояснив Петро Пантелеєв, із минулого року 10% мереж перейшли у міське управління, які столична влада успішно підготувала до опалювального сезону. Наразі вони мають досить низький показник аварійності. За неповний рік роботи «Київтеплоенерго» отримало колосальний досвід, зокрема, перевело в комунальне підприємство усіх робітників і створило для них гідні умови праці. Те ж саме пропонується і всьому робочому колективу «Київенерго» – інженерам, працівникам протиаварійних служб та іншим. Влада міста не залишить їх поза увагою – вони працюватимуть, але вже в рамках комунального підприємства.

Заступник голови КМДА зауважив, що місто повертає собі майно, яке було передано ще 17 років назад в управління.

Щоб створити замкнутий цикл виробництва послуг, розказав Петро Пантелеєв, цього обладнання недостатньо. Тому на першому етапі роботи міська влада повинна підтримати «Київтеплоенерго»: надати дотації, щоб стабілізувати діяльність і мати можливість стартувати. Перші кошти підприємство фактично отримує лише через два місяці після початку. За цей час треба платити зарплатню і оплачувати газ, електроенергію та інші витрати.

Заступник голови КМДА звернув увагу на принципову різницю приватного та муніципального управління тепловим господарством. Петро Пантелеєв зауважив, що відповідь дуже проста: у комерційної компанії основна мета – отримання прибутку. У муніципалітету – зовсім інша: збереження та модернізація того, що належить громаді, а також покращення якості послуг, що надаються людям.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua