Щодоби диспетчерська служба із питань житлово-комунального господарства Києва опрацьовує 7–8 тис. дзвінків
Із початком опалювального сезону диспетчерська служба із питань житлово-комунального господарства (ЖКГ) отримує найбільше навантаження на телефонні лінії. Зазвичай протягом доби диспетчерська служба приймає 7–8 тисяч телефонних звернень, а з початком опалювального сезону їхня кількість зростає у 2–3 рази, оскільки служба інформує людей про терміни підключення, виконання ремонтних робіт усунення аварій. Про це під час ефіру на телеканалі «Київ» повідомив керівник Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ Олександр Поповцев.
«Незважаючи на такий сплеск телефонних дзвінків, у нас на лінії працюють близько 120 операторів одночасно, тому додзвонитися та залишити заявку досить легко. Для зв’язку із оператором у середньому треба почекати на лінії від трьох до п’яти хвилин», – зауважив Олександр Поповцев.
Він також додав, що для більш оперативної роботи створено сайт 1557.
«Створюючи портал, ми вивчили проблематику, із якою звертаються люди і зробили його максимально простим у користуванні. Зараз немає різниці чи зателефонували ви до диспетчерської служби та поспілкувалися з оператором, чи через особистий кабінет на нашому сайті – класифікатор питань однаковий. Заявки передаємо відповідним службам та контролюємо виконання їхніх робіт. Також на сайті досить легко можна дізнатися про причину відсутності певної комунальної послуги через особистий кабінет, вся ця інформація є онлайн», – пояснює керівник диспетчерської.
За його словами, на сьогоднішній день мешканці столичних житлових будинків, що обслуговуються комунальними ЖЕДами, а також ОСББ та ЖБК, що заключили відповідні договори на обслуговування, можуть звертатися до диспетчерської служби ЖКГ – 1557 або (044) 500-15-57, наразі законодавство дає право ОСББ самим вирішувати, із ким вкладати договори і на які послуги. Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ обслуговує 8,5 тисяч будинків: як будинки, що знаходяться в управлінні комунальних ЖЕД, так і будинки ОСББ і ЖБК, що з нами уклали відповідні договори.
Олександр Поповцев нагадав, що у столиці працює Центр комунального сервісу, який сьогодні надає функцію абонвідділу як для «Київводоканалу», «Київтеплоенерго», так і для керуючих компаній. Згідно з діючим законодавством, із 10 до 30 числа кожного місяця потрібно передавати показання квартирних лічильників. Це можна зробити як на сайті через особистий кабінет, так і в телефонному режимі за номером тел.: 247-40-40. Центр комунального сервісу має 10 районних сервісних центрів (у кожному районі Києва) та точки крокової доступності.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]