Версія для людей із вадами зору

Технічний департамент «Київводоканалу» отримав сертифікат відповідності системи управління якістю міжнародному стандарту ISO 9001

23 серпня 2018 року, 17:24

Технічний департамент ПрАТ «АК «Київводоканал» отримав сертифікат відповідності системи управління якістю міжнародному стандарту ISO 9001:2015. Про це повідомили у підприємстві.

У 2017 році керівництво «Київводоканалу» прийняло рішення про пришвидшення процесу із запровадження сучасної системи менеджменту за ДСТУ ISO 9001-2015.

Для переходу на міжнародні стандарти «Київводоканал» систематично проводить навчання працівників: як на базі підприємства, так і у спеціалізованих навчальних закладах. Так, працівники Технічного та інших департаментів пройшли спеціальні навчальні курси в Одеській державній академії технічного регулювання та якості.

«Ми провели навчання більше 40 співробітників для того, щоб вони стали експертами, щоб кожний із них міг об’єктивно оцінити свій підрозділ, виявити процеси, які можна оптимізувати. Як результат такої підготовки наших людей один підрозділ – Технічний департамент – уже отримав ISO 9001. Це все результат системного підходу, в тому числі, і до підготовки кадрів», – розповідає голова правління – генеральний директор ПрАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький.

ISO 9001 – це найпопулярніший у світі стандарт, на базі якого створюється система менеджменту якості на підприємстві, а потім проводиться її сертифікація.

В Україні вимоги стандарту ISO 9001 поширюються із 2001 р., коли Україна увійшла до ISO – Міжнародної організації зі стандартизації. Розповсюдженість стандарт ISO 9001 отримав завдяки мінімалізму та водночас широкому застосуванню: ним можуть керуватися підприємства будь-якої галузі, виду діяльності (виробництво чи сфера послуг), форми власності, розмірів та кількості працівників.

Технічний департамент як відокремлений структурний підрозділ «Київводоканалу» був створений у 2002 році. Його основна функція – виконання капітальних, поточних та аварійних ремонтів різноманітного обладнання та устаткування, яке використовується у процесах водопідготовки та водовідведення. У штаті Техдепартаменту працює більше тисячі людей.

Що означає ISO 9001 для Технічного департаменту:

  • попередження «ризиків» та нова система планування;
  • персонал належної кваліфікації і підготовки;
  • впровадження нової процедури внутрішнього аудиту.

Що означає ISO 9001 для киян:

  • максимальне задоволення потреб і запитів;
  • недопущення до споживача невідповідної продукції;
  • доведення до відома співробітників усіх рівнів важливості вимог споживача.

Дмитро Новицький підкреслив, що на міжнародні стандарти якості будуть переходити й інші структурні підрозділи «Київводоканалу».

«Упровадження системи управління якістю послуг не є новою вимогою, однак вимога щодо сертифікації такої системи видається надзвичайно складним та трудомістким процесом. Колектив Технічного департаменту підтвердив прагнення компанії до вдосконалення і задоволенню потреб клієнтів. Вони є першими на «Київводоканалі»! Не зупиняємося, рухаємось далі», – зазначив він.

Як повідомили у компанії, зараз отримати сертифікат відповідності ISO 9001 зокрема готуються Розрахунковий департамент, Департамент екологічного нагляду, Департамент інформаційного забезпечення та зв’язку, Головна диспетчерська.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua