Версія для людей із вадами зору

«Центр комунального сервісу» допомагає дистанційно актуалізувати інформацію про лічильники

04 серпня 2021 року, 16:11

Актуалізувати  інформацію про повірку лічильників та поставити їх на комерційний облік можна дистанційно. Про це повідомляє КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

Для цього достатньо надіслати скан-копії відповідних документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер у Facebook або Skype.

Щоб актуалізувати інформацію після повірки потрібно надіслати фото або скан-копії:

  • свідоцтв про проходження повірки;
  • актів демонтажу та монтажу лічильників, а також актів опломбування та розпломбування (якщо повірка здійснювалася зі зняттям);
  • фото лічильників, станом на дату звернення.

Для встановлення лічильників після заміни на абонентський облік потрібно надіслати фото або скан-копії:

  • актів демонтажу попередніх та монтажу нових лічильників;
  • паспортів нових лічильників;
  • актів опломбування;
  • фото лічильників на момент звернення.

У Центрі також нагадали, що для коректних нарахувань лічильники обов’язково мають бути опломбовані виконавцями послуг: КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал». Замовити опломбування чи розпломбування лічильників можна за телефоном (044) 247-40-40 або на сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування».

У ЦКС зазначили, що після оновлення інформації, потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників одним із 6 зручних способів.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua