Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Центр комунального сервісу нагадує киянам про  необхідність повірки квартирних лічильників води і тепла

17 липня 2024 року, 16:37

Повірені вузли розподільного обліку (квартирні лічильники), а також регулярна передача їхніх показань забезпечує коректні нарахування за фактично спожиті послуги. Якщо вчасно не виконати повірку лічильника, то він може бути знятий з абонентського обліку, і постачальники послуг у подальшому не зможуть використовувати його показання для нарахувань. У такому разі нарахування здійснюватимуть за показаннями загальнобудинкового лічильника, а при його відсутності – за нормою. Про це повідомляє КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС). 

Як зауважують у ЦКС, усю необхідну інформацію щодо періодичної повірки квартирних лічильників кияни можуть отримати у фахівців ЦКС за номером: 044-247-40-40, на особистому прийомі в районних сервісних центрах ЦКС чи за дистанційними каналами обслуговування на сайті.

Повірка квартирних лічильників здійснюється спеціалізованими компаніями, які мають відповідну ліцензію. Споживач може самостійно обрати  ту компанію, що виконує такі роботи, або скористайтесь сайтом ЦКС у розділі «Повірка/заміна лічильників». Під час створення заявки необхідно вказати контактні дані, кількість квартирних лічильників та обрати вид послуги із переліку: повірка з демонтажем чи без демонтажу. 

Після метрологічної повірки приладів обліку води та тепла, споживач повинен обов’язково передати  інформацію до фахівців ЦКС для актуалізації інформації в облікових базах постачальника послуг – КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал». 

Для актуалізації необхідно надати скан-копії таких документів:

  • свідоцтва про проходження повірки;
  • протокол повірки/акт виконаних робіт із повірки лічильника, якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника;
  • акти демонтажу та монтажу лічильника; 
  • акти опломбування і розпломбування, якщо повірка здійснювалася зі демонтажем; 
  • фото лічильників станом на дату звернення та зазначити адресу проживання. 

Надіслати  документи можна через дистанційні канали обслуговування: месенджер у Facebook, Telegram або Skype: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services 




Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]