Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Центр комунального сервісу» нагадує про можливість отримати консультацію в онлайн-режимі

28 вересня 2018 року, 9:50

«Центр комунального сервісу» звертає увагу киян, що більшість питань вони можуть вирішити дистанційно за допомогою зворотного зв’язку на сайті ЦКС: https://cks.com.ua/feedback та особистих повідомлень на офіційній сторінці концерну у Facebook: https://www.facebook.com/messages/t/cks.com.ua.

Зокрема, онлайн можна передати показання лічильників, залишити заявку на первинну установку, заміну, повірку чи опломбування лічильників гарячої та холодної води, залишити заяву на укладення договору розстрочення заборгованості, актуалізувати інформацію за особовим рахунком, отримати вичерпне роз’яснення щодо стану розрахунків чи будь-якого іншого питання отримання житло-комунальних послуг або сплатити за спожиті послуги в особистому кабінеті –https://cks.com.ua/cabinet.

Також актуальну інформацію та  відповіді на найпоширеніші питання можна знайти  у розділі «Часті запитання» на сайті Центру комунального сервісу – https://cks.com.ua/faq/.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]