Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У 2021 році виконавці житлово-комунальних послуг перерахували киянам за неякісно надані послуги 47,3 млн грн

14 січня 2022 року, 14:50

У 2021 році виконавці послуг перерахували киянам за неякісно надані послуги 47,3 млн грн. Про це свідчать підсумкові дані роботи житлово-комунальної інспекції міста Києва (управління самоврядного контролю Київської міської державної адміністрації). Зокрема, перерахунок був виконаний компаніями, що здійснюють обслуговування будинків та прибудинкових територій у частині прибирання місць загального користування та прибирання дворів, а також технічного обслуговування ліфтів. 

Усього проведено 2 012 планових контрольних заходів та 618 позапланових контрольних заходів за зверненнями громадян.

За зверненнями громадян щодо неналежно наданих послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання та результатами контрольних заходів виконавцями послуг проведено перерахунки на загальну суму 1 374 тис. грн.

Однак у питанні перерахунку за послугу опалення необхідно враховувати всі технічні фактори, зокрема, і стан помешкань та відсутність втручання в будинкову систему теплопостачання з боку мешканців. Оскільки часто комунальні та інші служби фіксують випадки збільшення опалювальної площі квартири, винесення систем опалення на балкони тощо. Це розбалансовує систему будинку і призводить до того, що в одних помешканнях тепла недостатньо, а в інших – надміру.

Інспектори управління моніторять звернення, що надходять до виконавців послуг через Центральну диспетчерську службу з питань ЖКГ – 1557, а також на сторінку підрозділу у соцмережі Facebook: https://www.facebook.com/gk.ins.16.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]