Версія для людей із вадами зору

У «Київводоканалі» нагадали мешканцям, як убезпечити себе від шахраїв, що представляються працівниками компанії

02 жовтня 2019 року, 18:10

У ПрАТ «АК «Київводоканал» нагадують прості правила, що дозволять споживачам убезпечити себе від шахраїв, які представляються працівниками «Київводоканалу» чи «Київгазу» та ошукують мешканців.

  1. Про запланований вихід контролерів «Київводоканал» обов’язково повідомляє в оголошеннях, що розвішуються на під`їздах будинку за кілька днів до візиту контролера.
  2. Кожен контролер «Київводоканалу» має посвідчення встановленого зразка і пред’являє його на першу вимогу абонента.
  3. Якщо виникли сумніви щодо особистості контролера, можна зателефонувати до диспетчерської (15-81) чи контакт-центру (044) 202-02-02) «Київводоканалу» та запитати, чи дійсно ваш будинок є у плані обходу.
  4. Контролери «Київводоканалу», що прийшли з плановим візитом, ніколи не вимагатимуть у абонентів грошей за послуги.
  5. Якщо споживач залишав заявку на виклик контролера, йому зателефонують за добу до очікуваного візиту, щоб уточнити час. На ваше прохання йому можуть назвати прізвище контролера, якого спрямовано за адресою.
  6. Не варто звертатися до нелегальних опломбувальників та повірників, що можуть навіть не мати відповідних сертифікатів. Замовити послуги з повірки та опломбування можна у сервісному центрі «Київводоканалу».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua