Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві близько 5% споживачів накопичили заборгованість за всіма видами комунальних послуг

08 листопада 2019 року, 15:27

Близько 5% споживачів столиці (близько 50 тисяч особових рахунків) мають значну заборгованість за всіма видами житлово-комунальних послуг. За деякими особовими рахунками борги сягають сотень тисяч гривень, а люди відмовляються укладати договір реструктуризації суми боргу. Про це сьогодні під час прес-брифінгу заявив генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина.

Наразі рівень розрахунку за спожиті послуги сягає 80%. Практика свідчить про те, що найбільш сумлінними платниками є громадяни пенсійного віку, громадяни, які отримують пільги. Разом із тим, орієнтовно 5% споживачів не розраховуються за спожите взагалі і на них припадає 60% суми заборгованості киян. Саме на них сконцентровано нашу роботу з боржниками: щоб врегулювати питання заборгованості, шляхом укладення договорів розстрочення, достатньо звернутися до найближчого «Центру комунального сервісу», з необхідними документами та  обрати оптимальний  термін для погашення боргу», – сказав Андрій Щербина.

За його словами, якщо ж людина не реагує на повідомлення, заклики сплатити за спожиті послуги, свідомо накопичує борги, не звертається за допомогою, наприклад, то справу можуть передати до суду. А вже за рішенням суду на боржника накладають санкції – від заборони виїзду за кордон до арешту рухомого й нерухомого майна.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]