Версія для людей із вадами зору

У Києві рівень оплати комунальних послуг з урахуванням боргів на сьогодні складає 94%

13 серпня 2020 року, 16:25

На сьогодні рівень оплати спожитих житлово-комунальних послуг з урахування оплати боргів становить 94%. Тобто кияни за останні три місяці підвищили рівень оплати за послуги та активніше розпочали розраховуватися з боргами, що накопичились в опалювальний період. Міська влада дякує мешканцям міста за таке відповідальне ставлення до оплати послуг, адже належний рівень розрахунків дозволяє підприємствам працювати стабільно, вчасно оплачувати енергоносії, виплачувати заробітну плату тощо. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

За його словами, Київ – місто із найбільшою кількістю споживачів житлових та комунальних послуг в Україні.

«Загалом у столиці близько мільйона особових рахунків, за якими здійснюється нарахування різних видів послуг. І на сьогодні мешканці столиці демонструють належну їх оплату. Більше того, багато родин в міжопалювальний період оплачують борги, що могли накопичитись за опалювальний період, коли нарахування вищі. Провалів у платіжній дисципліні немає, попри нелегкий період карантину та складний фінансовий стан для багатьох споживачів. Ми за це дякуємо людям», – розповів Петро Пантелеєв.

Він також нагадав, що київські підприємства на період карантину не здійснюють нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги.

«Також ми наполегливо радимо при оплаті комунальних та житлових послуг користуватися онлайн-сервісами. «Центр комунального сервісу» пропонує користуватися зручними муніципальними онлайн-сервісами для оплати за спожиті житлово-комунальні послуги, але кияни можуть обрати найбільш зручні та вигідні для себе сервіси», – зазначив заступник голови КМДА.

Так, оплатити комуналку можна:

Для оплати через особистий кабінет достатньо:

  • створити обліковий запис на сайті ЦКС;
  • додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при сплаті старшим сусідам та родичам) і сплатити.

Отримати консультацію в центрі комунального сервісу можна за телефоном: (044) 247-40-40; через зворотний зв’язок на сайті; у мессенджері Facebook; через Skype.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua