Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві успішно провели перевірку системи резервної комунікації в умовах відсутності мобільного зв’язку та Інтернету для підприємств життєзабезпечення

16 лютого 2022 року, 13:28

Сьогодні Київська міська державна адміністрація спільно з Держслужбою України з надзвичайних ситуацій, а також міськими службами та підприємствами провели перевірку резервної системи зв’язку комунального господарства міста Києва. Вона забезпечує оперативний зв’язок у разі відсутності мобільного зв’язку та мережі Інтернет та базується на системі головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Перевірка проведена успішно, система працює стабільно, і підприємства критичної інфраструктури, серед яких «Київтеплоенерго», «Київводоканал», «Київгаз», ДТЕК «Київські електромережі» та інші, готові до позаштатних викликів та ситуацій.

«Важливо, щоб навіть в умовах відсутності стільникового зв’язку та Інтернету відповідальні особи на підприємствах були в доступі цілодобово і вчасно приймали вказівки відповідно до ситуацій», – сказав представник КМДА.

Петро Пантелеєв зазначив, що місто діє за чітким та послідовним планом, а підприємства, які забезпечують стратегічно важливі функції, переведені в режим підготовки до роботи в умовах надзвичайної ситуації. Черговий крок – забезпечення цих підприємств гарантованим безперебійним зв’язком у разі відсутності стільникового зв’язку та Інтернету.

«Нагадаю, що ми забезпечили можливість додаткового виробництва електроенергії на київських ТЕЦ. Це дозволить забезпечити безперебійне енергопостачання Києва в умовах надзвичайної ситуації, насамперед закладів соціальної сфери, зокрема, лікарень. Протягом грудня та січня у постійній роботі перебувають 3-4 блоки, що дало можливість виробити близько 700 млн кВт⋅год електроенергії», – сказав заступник голови КМДА.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]