Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві затверджено єдиний графік прийому сервісних центрів

24 березня 2016 року, 13:22

Усі точки прийому мережі «Центрів комунального сервісу» працюватимуть за єдиним уніфікованим графіком, який було складено з урахуванням кількості персоналу та ефективності його роботи.

Наявність неприйомних годин у працівників зумовлена виробничою необхідністю обробки запитів громадян, отримання інформації від інших організацій та установ тощо.

Разом із запровадженням нового графіку для багатьох точок прийому збільшено кількість прийомних годин, що дає змогу збільшити кількість наданих послуг та консультацій.

Загальний графік роботи всього персоналу: з 09:00-18:00, обідня перерва: з 13:00-13:45.

День тижня

Персональний графік прийому громадян

Бухгалтер

Діловод

Понеділок

(2-й та 4-й)

14:00-17:00

14:00-17:00

Вівторок

09:00-13:00

Робота з документами

Середа

14:00-19:00

14:00-19:00

Четвер

Робота з документами

Робота з документами

П’ятниця

09:00-13:00

09:00-13:00

Субота

(1-ша та 3-тя)

10:00-14:00

10:00-14:00

Неділя

Вихідний

Вихідний

 

Винятки із загального правила встановлено лише для кількох точок прийому, у яких прийом споживачів проводиться за розширеним графіком:

  • Святошинський р-н: б-р Вернадського 63-А;
  • Шевченківський р-н: вул. Білоруська, 1.

День тижня

Вернадського,

63-А

Білоруська, 1

Понеділок

08:00 - 21:00

09:00 - 18:00

Вівторок

08:00 - 21:00

09:00 - 18:00

Середа

08:00 - 21:00

09:00 - 18:00

Четвер

08:00 - 21:00

09:00 - 18:00

П’ятниця

08:00 - 21:00

09:00 - 16:45

Субота

09:00 - 17:00

Вихідний

Неділя

09:00 - 17:00

Вихідний

 

Нагадаємо, що вирішення питання у сервісному центрі займає близько 5-7 хвилин. Клієнт може отримати консультації з питань оплати та нарахувань за житлово-комунальні послуги, змін особових рахунків, заборгованості, отримання довідок, укладання договорів тощо.

Надалі кількість сервісних центрів буде збільшуватись, вони з’являться у кожному районі міста. Загалом у столичній мережі сьогодні нараховується 85 сервісних центрів з надання житлово-комунальних послуг.

Детальну інформацію можна дізнатися у відділах дистанційного обслуговування за тел.: 247-40-40 або на сайті комунального концерну «Центр комунального сервісу».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]