У липні було демонтовано 1067 незаконних рекламних засобів
Протягом липня у столиці демонтовано 1067 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 753 одиниці демонтовано власниками.
Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 222; вивіска – 286; електронне табло – 15; конструкція на даху – 8; кронштейн – 91; лайтпостер, що стоїть окремо, – 32; прапор, прапорець – 12; телевізійний екран на фасаді – 5; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 102; транспарант-перетяжка – 12; транспорт – 10; тумба, що стоїть окремо – 52; холдер – 141; щит на фасаді – 13; щит що стоїть окремо – 66.
«Реформа у розміщенні зовнішньої реклами стартувала минулого року: прийняті Правила розміщення зовнішньої реклами в Києві та впроваджена Схема розміщення саме наземної реклами. Проте, місто на цьому не зупиняється. Днями міський голова Віталій Кличко доручив мені як профільному заступнику та Управлінню з питань реклами КМДА розробити у стислі терміни схему розміщення реклами на транспорті. Міський голова наголосив, що ключовими засадами у розробці Схеми розміщення реклами на транспорті є заборона обклеювання мармура, заборона заклеювання вікон (на дверях вагону у тому числі) і дверей вхідної групи, виключити можливість обклеювання станцій-пам’яток. Тож, рухаємось далі», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Нагадаємо, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ, як перетяжки над дорогами.
Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються виключно наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі у місті близько 7000 саме наземних конструкцій.
Довідково.
Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».
Окрім того, за ініціативи начальника управління з питань реклами Олександра Смирнова впроваджено реєстр включених на демонтаж РЗ. Із відповідним переліком, який оновлюється кожні три дні, можна ознайомитись за посиланням.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]