Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У столиці житлові організації усувають повітряні пробки та інші недоліки в роботі будинкових систем після запуску теплоносія

12 листопада 2024 року, 13:47

У Києві житлові організації, що здійснюють обслуговування будинків, проводять додаткові технічні роботи для належного функціонування внутрішніх систем теплопостачання. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Зокрема, працівники усувають недоліки і повітряні пробки після відсутності теплоносія тощо. 

«Працівники районних керуючих компаній зараз обстежують будівлі, усувають неполадки, зокрема, орієнтуючись на звернення киян, що надходять на диспетчерські служби. Це нормальний робочий етап на початку опалювального сезону, адже житловий фонд столиці різноманітний, є значна частина старої забудови. І завдання житлових та комунальних служб – швидко реагувати на поточні проблеми», – зазначив Петро Пантелеєв.

Також, за його словами, оперативно усувають пошкодження на теплових мережах. У посиленому режимі працює понад 30 аварійно-ремонтних бригад КП «Київтеплоенерго».

Нагадаємо, що подати звернення щодо питань, пов’язаних із житлово-комунальним господарством міста, можна через онлайн-механізми: чат-бот Telegram 1557 (https://t.me/claim_1557_bot), на сайті Контактного центру міста Києва 1551.

Крім того, направити звернення щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги, передати актуальні дані квартирних лічильників та владнати інші питання, пов’язані із житлово-комунальним господарством, можна через дистанційні канали Центру комунального сервісу:

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]