Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У «Центрі комунального сервісу» можна дистанційно вирішити питання через 11 каналів обслуговування

17 серпня 2021 року, 12:40

У КК «Центр комунального сервісу» можна отримати онлайн-консультації та вирішити питання дистанційно через 11 каналів обслуговування. Про це повідомляє комунальний концерн.

Наразі, не виходячи з дому, владнати питання можна через:

  • особистий кабінет– для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників гарячої і холодної води;
  • електронний рахунок– для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунків за спожиті послуги;
  • месенджер на Facebook-сторінці «Центру комунального сервісу! – для вирішення питань та передачі необхідних фото і скан-копій документів;
  • Skype-зв’язок– для вирішення всіх питань, що потребують долучення скан-копій необхідних додатків;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС– для оперативних консультацій;
  • розділ «Дистанційне обслуговування»– для оформлення заявок на опломбування, розпломбування та контрольного зняття показань лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та актуалізації кількості зареєстрованих осіб;
  • сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення додаткових послуг;
  • безкоштовну телефонну лінію 0-800-404- 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
  • додаткові стаціонарні номерителефонів для передачі показань лічильників;
  • розділ «Додатковий сервіс»– для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • 15 скриньок для прийому показань лічильників та письмових звернень.

Зокрема, для вирішення тих питань, які вимагають безпосередньо особистого візиту та пред’явлення і отримання оригіналів документів, можна записатись на прийом через сайт або за телефоном сall-центру (044)247-40-40.

Фахівці приймають споживачів у сервісних центрах за такими напрямками: 

  • підписання договорів про надання житлово-комунальних послуг;
  • укладення договорів про реструктуризацію заборгованості за житлово-комунальні послуги;
  • отримання довідок про стан заборгованості та завірених копій ордерів;
  • звіряння за нарахуваннями та оплатами за великий проміжок часу.

ЦКС звертає увагу, що за законом звернення розглядають у термін не більше одного місяця від дня їхнього надходження, а термін вирішення тих питань, які потребують додаткового вивчення, не може перевищувати сорока п’яти днів.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]