Версія для людей із вадами зору

У жовтні демонтовано 1862 незаконні рекламні засоби

05 листопада 2019 року, 14:24

У жовтні у столиці демонтовано 1862 незаконні рекламні засоби (РЗ), серед яких 1066 одиниць демонтували їхні власники.

Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 634; вивіска – 355; електронне табло – 27; елементи благоустрою – 1; конструкція на даху – 14; кронштейн – 87; лайтпостер, що стоїть окремо, – 11; прапор, прапорець – 7; телевізійний екран на фасаді – 1; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 311; транспорт – 1; тумба, що стоїть окремо, – 32; холдер – 102; щит на фасаді – 2; щит, що стоїть окремо, – 277.

«Хочу подякувати за гарну роботу нашим працівникам та підприємцям, котрі роблять значні кроки назустріч. Поки що останні – в меншості. Але, як відомо, кращим шляхом соціальної відповідальності є збільшення штрафних санкцій. На сьогодні максимальний штраф для юридичної особи складає 1700 грн. Тому є велика надія на народних обранців, що вони приймуть зміни до законів щодо збільшення штрафів, адже це в їхній компетенції», – зазначив начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Нагадаємо, протягом вересня було демонтовано 1267 незаконних рекламних засобів, серед яких 789 демонтовано власниками.

Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 322; вивіска – 328; електронне табло – 8; конструкція на даху – 26; кронштейн – 152; прапор, прапорець – 9; телевізійний екран на фасаді – 3; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 177; транспарант-перетяжка над вулицею – 1; транспорт – 27; тумба, що стоїть окремо, – 9; холдер – 83; щит на фасаді – 18; щит, що стоїть окремо, – 111.

Нагадаємо, що Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність. Саме завдяки новим Правилам, наразі можлива реформа у галузі реклами, запроваджено прозорий механізм отримання дозволів.

Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – крапки для їхнього монтажу, заборонено низку типів РЗ на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.

Правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП. У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (біл-бордами).

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Окрім того, кожен підприємець може скористатися онлайн-сервісом щодо розміщення вивіски. Своєю чергою, робочий орган протягом 10 робочих днів приймає рішення про відповідність чи невідповідність вивіски та повідомляє заявника: http://eadv.kyivcity.gov.ua.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua