Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Упродовж серпня в Києві демонтовано 641 незаконний рекламний засіб

31 серпня 2017 року, 17:05

Упродовж серпня у столиці демонтовано 641 незаконний рекламний засіб. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів більшість – 385 одиниць – демонтована власниками.

Так, упродовж серпня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 93;
  • тумба, що стоїть окремо – 16;
  • щит, що стоїть окремо – 68;
  • банер – 140;
  • вивіска – 175;
  • кронштейн – 43;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 2;
  • конструкції на даху – 7;
  • холдер – 70;
  • електронне табло – 12;
  • транспорт – 4;
  • щит на фасаді – 7;
  • телевізійний екран, що стоїть окремо – 1;
  • телевізійний екран на фасаді – 1;
  • транспарант-перетяжка над вулицею – 1;
  • прапор, прапорець – 1.

«Демонтаж рекламних конструкцій, що встановленні з порушеннями, або тих, у яких закінчився дозвіл, продовжується. Потроху ми крокуємо до реалізації головної мети – гарного міста, вільних від перенасиченої строкатою рекламою вулиць і фасадів будівель. У всьому має бути міра, у кількості рекламних засобів на вулицях нашого міста також», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Станом на кінець серпня у Києві налічується 52 603 рекламних засобів різних типів, із яких без порушень – 12 384. Із усіх 52 603-х наявних засобів: 28 928 – вивіски та кронштейни, 5 597– щити, що стоять окремо (із низ без порушень – 3 972), 2 031 – лайтпостери, що стоять окремо (із них без порушень – 1 503) тощо.

Нагадаємо, що впродовж липня в Києві демонтовано 1 031 незаконний рекламний засіб. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 594 одиниці демонтували власники.

Нагадаємо, що нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції і долучитися до проекту «Я – інспектор».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]