Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Усі станції «Київводоканалу» продовжують працювати у штатному режимі для якісного водопостачання киян

07 квітня 2020 року, 14:13

За спожиті послуги водопостачання та водовідведення за березень рівень розрахунків населення дорівнює 82%. Падіння платежів у порівнянні з лютим складає 13%. Це пов’язано з обмеженнями через небезпеку поширення коронавірусної інфекції та умовами карантину, який дійсно є виправданим в умовах епідемії та передбачає обмеження пересування і заклик залишатися вдома. Про це повідомили у ПрАТ «АК «Київводоканал».

Запроваджений карантин спричинив як технічні обмеження для оплати, так і певні фінансові труднощі. На період дії картину заборонено нараховувати та стягувати штрафи і пеню за несвоєчасну оплату ЖКП. Забороняється припиняти або зупиняти надання послуг громадянам навіть у разі несплати платежів або їх затримки.

Однак відтермінування сплати за послуги водопостачання не встановлювалося. Рівень оплати послуг напряму впливає на стабільність роботи підприємства, оплату роботи працівників, які навіть в умовах пандемії виконують свою роботу.

Майже 7 тисяч працівників «Київводоканалу» працюють, щоб забезпечити безперебійне водопостачання та водовідведення. За березень у мережу було подано 19 млн 555 тис. куб. м питної води, усі 42 водопровідні насосні станції працювали у штатному режимі.

Саме тому найбільш оптимальним рішенням є перехід на оплату онлайн, це можна зробити за допомогою особистих кабінетів на сайтах муніципальних підприємств:

  • «Центр комунального сервісу» (ЦКС) – https://cks.com.ua
  • «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ) – https://www.gioc.kiev.ua/

Відеоінструкція, як зареєструватись в особистому кабінеті та оплачувати спожиті комунальні послуги за кілька хвилин, не виходячи з оселі: https://bit.ly/2JxDbmt

Також онлайн-платежі можна зробити на сайтах банківських установ та за допомогою низки платіжних сервісів.

Послуги водопостачання та водовідведення також можна оплатити:

  • через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
  • в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» https://my.vodokanal.kiev.ua/
  • через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub за допомогою банківської картки.

«Київводоканал» закликає киян у цій нелегкій ситуації бути відповідальними, адже від платежів залежить безперебійне водопостачання!

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]