Вчетверо зросли доходи, отримані від проведення ярмарків у Києві
У вересні поточного року у порівнянні з вереснем минулого року в 4 рази зросли доходи, отримані столичними комунальними підприємствами – організаторами від проведення ярмарків. Про це повідомляє перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс із посиланням на дані Департаменту промисловості та розвитку підприємництва.
Всього за вказаний місяць відбулось 99 ярмарків у всіх районах столиці. Від цієї діяльності підприємства отримали 1 млн 254 тис. грн доходів. За аналогічний період 2016 року відбулося 274 ярмарки, отримано 305,5 тис. грн доходів.
Найвищий відсоток росту має КП «Житній ринок», яке упродовж вересня провело 9 ярмарків (минулого року цього ж місяця – 8). Надходження від них склали 89 тис. грн, що у 7,7 разів більше, ніж у попереднього організатора – КП «Поділ-Нерухомість».
У КП «Поділ-Нерухомість» показники зросли у 6,7 разів за 31 ярмарок у вересні 2017-го, проведений у трьох районах, отримало 420 тис. грн у порівнянні з 62,7 тис. грн за 44 ярмарки у вересні 2016. У трійці лідерів – КП «Володимирський ринок», яке, провівши цього року 4 ярмаркові заходи у Голосіївському районі, виручило 50,2 тис. грн, що у 6 разів більше, ніж мав попередній організатор – КП «Київська Спадщина».
Варто зазначити, що дохід КП «Київська спадщина» від одного ярмарку у вересні 2017 року збільшився в 11 разів, ніж за аналогічний період минулого року.
Цього року КП «Міський магазин» уперше залучило до організації ярмарків підприємця, який виграв це право на електронних торгах ProZorro.Sale. Завдяки залученню бізнесмена до проведення ярмарків за трьома адресами у Шевченківському районі за сезон (вересень-грудень поточного року) КП отримало 130 тис. грн.
«У цілому я бачу, що показники від ярмаркової діяльності ростуть. Так, є ще питання як організаційного, так і ситуативного характеру, є певні неузгодженості, через які у деяких районах ярмарки можуть узагалі не відбуватися. Але це нормально. Це означає, що ми не лише бачимо повну картину, яка відбувається у цьому середовищі, але й розуміємо ситуацію, шукаємо шляхи, як її вирішити якнайкраще. І ми маємо всі шанси зробити це», – підсумував перший заступник голови КМДА.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]