Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Від початку року 27,8 мільйона поїздок у громадському транспорті було сплачено за допомогою е-квитка

25 червня 2019 року, 18:24

За шість місяців 2019 року 27,8 мільйона поїздок у громадському транспорті було сплачено за допомогою електронного квитка. Про це заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян на своїй сторінці у Facebook.

Найчастіше кияни використовують е-квиток у наземному транспорті. За час функціонування автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП) 20,5 млн поїздок в автобусах, тролейбусах та фунікулері було сплачено безготівково.

Нагадуємо, у столиці триває дослідна експлуатація єдиного електронного квитка.

Оплатити проїзд у будь-якому комунальному громадському транспорті можна за допомогою єдиного квитка, транспортної картки Kyiv Smart Card, картки киянина, паперового квитка з QR кодом або QR кодом, згенерованим у кабінеті киянина. Для того, аби здійснити оплату у салоні наземного транспорту потрібно піднести картку або квиток до валідатора, а в метрополітені – до зчитувального пристрою на турнікеті.

Більше інформації про е-квиток можна отримати на сайті https://transport.kyivcity.gov.ua/, на сторінці Kyiv Smart Card у Facebook: https://www.facebook.com/kyiv.smart.card/ або за телефоном гарячої лінії: 044 366 55 55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]