Відтепер кияни можуть зв’язатися з операторами сall-центру ЦКС і через мобільні номери
Відтепер кияни можуть зв’язатися з операторами сall-центру ЦКС і через мобільні номери. Про це повідомляє комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Тепер кияни можуть телефонувати фахівцям не лише за міським номером, а й на номери одного з трьох операторів мобільного зв’язку. Це дасть змогу споживачам заощаджувати на дзвінках до ЦКС зі своїх мобільних. Тарифікація дзвінків здійснюється відповідно до умов тарифного плану.
Отже, відтепер з операторами сall-центру ЦКС можна зв’язатись за такими номерами:
(044) 247-40-40 (як і раніше);
Vodafone – 099-247-40-40;
Lifecell – 093-247-40-40;
Kyivstar – 096-247-40-40.
Нагадаємо, що оператори сall-центру ЦКС надають консультації щодо:
- нарахувань та перерахунків за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій/управління багатоквартирним будинком;
- прийому та оформлення заявок на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань квартирних лічильників води та теплової енергії, їх повірки чи заміни, актуалізації показань;
- порядку та переліку документів для укладення договорів на житлово-комунальні послуги і реструктуризацію заборгованості з виконавцями послуг: КП «Київтеплоенерго», ПрАТ «АК «Київводоканал», КП «Київкомунсервіс», КП «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду» кожного району столиці;
- графіка роботи сервісних центрів та запису за допомогою електронної черги на прийом до фахівця;
- реєстрації в особистому кабінеті споживача та способів оплати за спожиті житлово-комунальні послуги тощо.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]