Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Відтепер висловити побажання та пропозиції КП «Київблагоустрій» можна через мобільний додаток

01 червня 2018 року, 17:03

Відтепер висловити побажання та пропозиції КП «Київблагоустрій» із питань чистоти й благоустрою міста, утримання парків і скверів тощо можна через мобільний додаток – Всеукраїнську книгу скарг «КАРАТЄЛЬ». Про це повідомили у Департаменті міського благоустрою КМДА.

Незважаючи на виокремлення КП «Київблагоустрій» у «Книгу скарг», заявки на цю тематику й надалі прийматимуть через загальну категорію «Порушення благоустрою».
У Департаменті зазначають, що інтерактивний сервіс «КАРАТЄЛЬ» доступний для платформ Android та iOS. Завантажити мобільний додаток можна за посиланням: http://karatel.ua.

Усі заявки у розділі «Книга скарг» надсилаються безпосередньо до підприємств і не опрацьовуються юристами системи «КАРАТЄЛЬ». Тож, направляючи скаргу через розділ «Книга скарг», користувачі погоджуються із тим, що «Київблагоустрій» отримає їхні персональні дані, які вони вказали під час реєстрації у мобільному додатку.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]