Відтепер висловити побажання та пропозиції КП «Київблагоустрій» можна через мобільний додаток
Відтепер висловити побажання та пропозиції КП «Київблагоустрій» із питань чистоти й благоустрою міста, утримання парків і скверів тощо можна через мобільний додаток – Всеукраїнську книгу скарг «КАРАТЄЛЬ». Про це повідомили у Департаменті міського благоустрою КМДА.
Незважаючи на виокремлення КП «Київблагоустрій» у «Книгу скарг», заявки на цю тематику й надалі прийматимуть через загальну категорію «Порушення благоустрою».
У Департаменті зазначають, що інтерактивний сервіс «КАРАТЄЛЬ» доступний для платформ Android та iOS. Завантажити мобільний додаток можна за посиланням: http://karatel.ua.
Усі заявки у розділі «Книга скарг» надсилаються безпосередньо до підприємств і не опрацьовуються юристами системи «КАРАТЄЛЬ». Тож, направляючи скаргу через розділ «Книга скарг», користувачі погоджуються із тим, що «Київблагоустрій» отримає їхні персональні дані, які вони вказали під час реєстрації у мобільному додатку.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]