Віталій Кличко: «Будівництво нового Шулявського шляхопроводу триває за графіком» (+фото)
Мер Києва Віталій Кличко оглянув, як триває реконструкція, а фактично – будівництво нового Шулявського шляхопроводу.
Старий міст, який знаходився в аварійному стані, повністю розібрали. Частину металевих конструкцій для нового мосту вже завезли на будівельний майданчик.
Так, усього для будівництва нового шляхопроводу потрібно 1700 тонн металоконструкцій і вже виготовили 1100 тонн, із яких майже половину завезли на будівельний майданчик. До 1 серпня виготовлять решту необхідних металоконструкцій.
Перекривати проспект Перемоги для встановлення прогонових частин мосту планують двічі, на короткі терміни, коли рух транспорту буде найменший – у вихідні. Так, перше перекриття планують вже наступного тижня, коли встановлять перший прогін. Чергове перекриття відбудеться за півтора місяці. Попередньо киян повідомлять про відповідні зміни руху транспорту.
Усього встановлять 5 прогонів нового мосту. Роботи тривають за графіком.
«Сьогодні будують бетонні конструкції. Тривають роботи з улаштування паль та опор. Також розпочали збирати металоконструкції для декількох прогонів, що стануть основою нового, сучасного та комфортного шляхопроводу. Ми робимо все можливе для того, щоб у вересні конструкція мосту уже була готова, і щоб у грудні запустити рух транспорту мостом», – додав Віталій Кличко.
За словами мера Києва, будівництво Шулявського шляхопроводу складне через декілька факторів. По-перше, під мостом знаходиться станція метро «Шулявська». По-друге, треба здійснити великий обсяг робіт із перекладення інженерних мереж – дощової каналізації, водопроводу, газопроводу, побутової каналізації, мереж зовнішнього освітлення та мереж зв’язку.
Ще один серйозний виклик для швидкого будівництва мосту – затягування справи зі знесенням частини п'ятого цеху заводу «Більшовик», на місці якого мають облаштувати один зі з'їздів з мосту.
«За мною знаходиться п’ятий цех заводу «Більшовик», який насправді не працює, не виготовляє ніякої продукції. Натомість там можна придбати китайський секонд-хенд. Нам потрібно знести частину цього цеху, аби облаштувати ще один з’їзд із Шулявського шляхопроводу. Тому вчергове звертаюся і до Кабміну, і Фонду держмайна втрутитися в ситуацію. Щоб місту не чинили перепон, адже йдеться про зведення важливого об'єкту транспортної інфраструктури столиці», – наголосив мер Києва.
Окрім самого шляхопроводу, до кінця року планують реконструювати підземний пішохідний перехід, прокласти інженерні мережі, облаштувати велосипедну доріжку, здійснити благоустрій території.
Проект реконструкції Шулявського шляхопроводу в Києві передбачає будівництво розв’язки у формі неповного листка конюшини – моста з трьома з’їздами. Лівоповоротні з’їзди матимуть довжину 293 метри та 2 смуги руху, правоповоротні довжиною 561 метр – також із 2 смугами руху.
За оцінками фахівців, після реконструкції Шулявського шляхопроводу його пропускна спроможність збільшиться на 20 відсотків. Довжина нового шляхопроводу становитиме 158 метрів, він матиме шість смуг руху автотранспорту.
Будівництво нового Шулявського шляхопроводу
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]