Віталій Кличко: У Києві презентували новий сервіс, який розробляють для киян-захисників, – «Електронний кабінет Захисника»
Сьогодні у столичній мерії членам Координаційної ради міста з питань реінтеграції та підтримки киян-захисників та ветеранам презентували новий сервіс, який створює столиця, – «Електронний кабінет Захисника». Він дозволить отримувати послуги за принципом «єдиного вікна». Про це мер Києва Віталій Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі.
«Коли наші захисники повертаються додому, всі говорять про одну з головних проблем: щоб підтвердити свій статус, їм треба зібрати безліч документів у купі інстанцій. Саме тому Київ, як сучасне цифрове місто, розробляє та впровадить «Електронний кабінет Захисника». У ньому можна буде швидко замовити та оформити близько 45 муніципальних послуг та понад 140 – державних. Від соціальних і медичних – до освітніх і допомоги в працевлаштуванні», – написав Віталій Кличко.
Він зауважив, що сервіс дозволить отримувати послуги за принципом «єдиного вікна». В смартфоні, не виходячи з дому, можна буде замовити одночасно всі доступні послуги, дізнатися інформацію щодо статусу заявки, отримати зворотній зв’язок після її розгляду.
Запустити роботу «Електронного кабінету Захисника» місто планує до кінця 2023 року.
Нагадаємо, сьогодні понад 100 000 киян боронять Україну від російських варварів. Наприкінці березня Київрада затвердила нову міську цільову програму «Підтримка киян – Захисників та Захисниць України» на 2023-2025 роки, розробку якої ініціював мер столиці. Один із важливих заходів цільової програми є, зокрема, створення нового міського сервісу – «Електронний кабінет Захисника».
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]