Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

В.Прокопів: Кільцева дорога має належати місту

21 травня 2018 року

В.Прокопів: Кільцева дорога має належати місту

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати погодили проект рішення, який передбачає надання згоди на прийняття до комунальної власності міста Києва ділянок автомобільних доріг загального користування державного значення.

Йдеться про окремі ділянки Кільцевої дороги, які перебувають на балансовому утриманні Служби автомобільних доріг у Київській області. Це необхідно, аби столиця вчасно їх могла розчищати та ремонтувати, разом із дорогами, які належать Києву.

Відповідно до проекту рішення, Київ планує прийняти на баланс міста наступні автошляхи:

1. Т-10-27 Київське півкільце, км 20 + 809 - км 24 + 967, протяжністю 4,158 км, що проходить по вулиці Академіка Заболотного від музею «Пирогово» до Дніпропетровського шосе (залізничний шляхопровід);

2. Т-10-27 Київське півкільце, км 14 + 360 - км 16 + 980, протяжністю 2,620 км, що проходить від вулиці Ватутіна до Одеської площі;

3. Т-10-27 Київське півкільце, км 10 + 600 - км 12 + 420, протяжністю 1,820 км, що проходить від повороту на місто Вишневе до вулиці Трублаїні;

4. Т-10-39 Гостомельське шосе - просп. Маршала Рокоссовського, км 0 + 000 - км 7 + 316 протяжністю 7,316 км;

5. Р-02 Київ - Іванків - Овруч, км 11 + 432 - км 12 + 190, протяжністю 0,758 км, що проходить по проспекту Мінському від площі Шевченка до перехрестя з автомобільною дорогою Т-10-39 Гостомельське шосе - просп. Маршала Рокоссовського.

“Ці ділянки не входять до міського підпорядкування, а перебувають на балансовому утриманні Служби автомобільних доріг у Київській області. І тут виникає декілька проблем. Зокрема, у зимовий період Київ свої відрізки доріг чистить, а на ділянках, які належать області, сніг прибирають пізніше, після магістральних автошляхів. Аналогічно відбувається і влітку з ремонтними роботами. До прикладу, ми зробили капітальний ремонт від Вишневого до проспекту Перемоги. Ті відрізки, які належать київській області, на жаль, сьогодні мають незадовільний стан покриття. Тому ця дорога потребує єдиного утримувача. І ним має бути місто Київ”, - зазначив ініціатор проекту рішення, заступник міського голови — секретар Київради Володимир Прокопів.

Зазначимо, Київське півкільце (індекс Т-10-27) протяжністю 13,3 км; Гостомельське шосе - просп. Маршала Рокоссовського (індекс Т-10-39) протяжністю 7,316 км; Київ - Іванків - Овруч (індекс Р-02) протяжністю 171,7 км, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України належать до переліку автомобільних доріг загального користування державного значення. При цьому, фактична протяжність Київського півкільця становить 35,746 км, і складається з окремих ділянок, які перебувають на балансовому утриманні у Служби автомобільних доріг у Київській області та підприємств, що входять
до складу комунальної корпорації «Київавтодор».

Проект рішення також має розглянути постійна комісія Київради з питань власності.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]