Версія для людей із вадами зору

«Єдина платформа е-петицій сприятиме більшій взаємодії влади та громадян» – В. Прокопів

18 березня 2016 року

«Єдина платформа е-петицій сприятиме більшій взаємодії влади та громадян» – В. Прокопів

Заступник міського голови – секретар Київради Володимир Прокопів пропонує розробити єдину Всеукраїнську платформу електронних звернень громадян. Відповідний сервіс перевірятиме петиції на предмет контенту, узагальнюватиме інформацію та відбиратиме ініціативи, які набрали достатню кількість голосів, для підготовки проекту рішень. З відповідною пропозицією Володимир Прокопів виступив сьогодні під час обговорення «Електронні петиції в дії. Досягнення. Проблеми. Шляхи удосконалення» за участі заступника голови Адміністрації Президента та секретарів Івано-Франківської й Чернігівської міських рад.

Обговорюючи дієвість та необхідність функціонування сервісу електронних петицій, секретар Київради зауважив, що з моменту запровадження відповідних звернень до Київради, було опубліковано практично 3000 петицій, 24 із них набрали необхідну кількість голосів (більше 10000) і вже прийняті до розгляду.

«Ці електронні ініціативи вже вирішуються і втілюються в життя. Наприклад, петиція про унеможливлення знищення історичних пам'яток – із цього виплив проект рішення про заборону забудови історичного центру Києва, який успішно підтримали міські обранці. Тобто завдяки петиції вдалося дієво і швидко вирішити те, до чого не доходили руки в депутатів останні 25 років. Яскравим прикладом є і петиція про запровадження нічних маршрутів у столиці, яка вже активно реалізується, зокрема розроблені 4 відповідних маршрути», – розповів Володимир Прокопів.

Публичне обговорення «Електронні петиції в дії. Досягнення. Проблеми. Шляхи удосконалення»

Аналогічний успішний приклад створення сервісу е-петицій прослідковується і в Івано-Франківську. «Електронні звернення громадян допомагають нагально вирішувати ті питання, до яких у міської влади просто не доходили руки. Зокрема, раніше у нашому перинатальному центрі вагітні жінки були змушені ходити на 4-й поверх, щоб здати аналізи, і це без ліфту. Електронна петиція, якою було запропоновано перенести відповідний кабінет на 1 поверх, пришвидшила процес, який останніх кілька років не рухалися. Тому такі звернення – простий, але надзвичайно вагомий спосіб впливу і спонукання до дії місцевої влади», – говорить секретар Івано-Франківської міської ради Оксана Савчук.
Загалом, на загальнодержавному рівні найбільшу кількість петицій реєструють у частині контролю за владою, економічному спрямуванні та соціальній тематиці – розповідає заступник голови Адміністрації Президента Дмитро Шимків.

«Загалом з вересня, коли запрацював сайт петицій до Президента, створена 21 тисяча петицій, проголосували майже 4 мільйони осіб, 37 звернень набрали необхідну кількість голосів (25 тисяч). За цей час було відхилено 2600 петицій через об’єктивні причини – вони містили прямо чи опосередковано заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності, розпалювання ворожнечі, нецензурну лексику, – все це підпадає під закон, який забороняє публікувати такі петиції. Варто зауважити важливість петицій до міських рад, адже вони мають більш конкретне спрямування і покликані вирішити ті проблеми, які виникають безпосередньо на місцях», – зазначив Дмитро Шимків.
Він також підтримав ініціативу Володимира Прокопіва щодо створення єдиної платформи е-петицій, зауваживши, що це сприятиме ефективному вирішенню нагальних проблем, які порушують громадяни через електронні звернення.

Публичне обговорення «Електронні петиції в дії. Досягнення. Проблеми. Шляхи удосконалення»

Секретар Київради у свою чергу зазначив, що вивчаючи петиції на сайтах різних міст, розумів – у різних містах людей турбують одні й ті ж проблеми, окрім якихось специфічних для саме цього міста. І ці проблеми можна вирішити одним Законом одразу по всій країні. Володимир Прокопів наголосив – теми, які найчастіше підіймають люди через електронні звернення, зокрема щодо врегулювання вигулу собак, освітлення пішохідних переходів, заборони використання поліетиленових пакетів, створення пунктів прийому пластику, батарейок, люмінесцентних ламп тощо – стосуються всієї України, і вирішити їх можна комплексно.

Сторони домовилися напрацювати своє бачення удосконалення механізму петицій та подати відповідні пропозиції до Адміністрації Президента.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua