Версія для людей із вадами зору

Юрій Назаров: «Уже до кінця року на станціях метро буде встановлено ще 173 термінали для купівлі та поповнення е-квитка»

07 листопада 2019 року, 12:35

У новині використано фото УНІА «Укрінформ»

Уже до кінця року на станціях метро буде встановлено ще 173 термінали для купівлі та поповнення е-квитка. Про це директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА повідомив під час вітання пасажира, який здійснив 10-мільйонну поїздку за допомогою е-квитка. Він зустрівся із власницею картки Світланою Кусняк та її сином Микитою, який і здійснив поїздку.

Власники картки розповіли, що постійно користуються е-квитком та відслідковують поїздки у додатку Kyiv Smart City.

«Я придбала картку та одразу «прив’язала» її у додатку. Це дуже просто, адже я можу поповнювати е-квиток просто в телефоні. Крім того, я бачу всі поїздки, здійснені карткою», – розповіла Світлана.

Переважно вона пересувається містом на авто, а карткою здебільшого користується Микита:

«Щодня в середньому я здійснюю 4 поїздки у громадському транспорті. Дуже зручно розраховуватися карткою, адже в автобусі мені не треба шукати контролера, мати при собі готівку, купувати та компостувати квитки. Так само я не стою в чергах до кас у метро і можу зекономити час під час поїздки».

Пасажири отримали 100 безкоштовних поїздок на картку Kyiv Smart Card і подарунки від команди, що впроваджує електронний квиток – Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА, КП «ГІОЦ», ініціативи Kyiv Smart City. Зустріч відбулася у вестибюлі станції метро «Хрещатик».

«Е-квиток – сучасний універсальний засіб оплати за проїзд. Використовуючи його, пасажири отримують зручний сервіс і допомагають нам зробити систему громадських перевезень більш прозорою та ефективною. Тому я радий, що все більше киян обирають електронний квиток. Ми працюємо над тим, щоб використання Kyiv Smart Card було максимально доступним для киян, і постійно розширюємо мережу точок продажу карток. Уже до кінця року на станціях метро буде встановлено ще 173 термінали для купівлі та поповнення е-квитка», – повідомив Юрій Назаров.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua