З 1 липня відновило роботу комунальне підприємство «Інформатика»
З 1 липня 2016 року поновило роботу комунальне підприємство «Інформатика». Одним із завдань підприємства є створення інформаційного відділу електронних закупівель для підтримки роботи комітетів конкурсних торгів та відділів, що займаються закупівлями через електрону систему PROZORRO в комунальних підприємствах міста.
Головною метою відділу є забезпечення навчального процесу в підпорядкованих структурних підрозділах та комунальних підприємствах із залученням дистанційного керування закупівельного процесу з результативним веденням процедури від початку до кінця.
До основних завдань відділу належить:
- сall-centre (постійна консультаційно-юридична підтримка замовників);
- консультації з питань роботи в системі PROZZORO;
- консультації з розміщення і оприлюднення інформації;
- контроль за регламентом роботи електронної системи;
- надання консультацій стосовно визначення предмету закупівлі;
- дослідження відповідності запропонованої ціни учасника ринковій кон’юктурі під час проведення процедури закупівлі (з метою уникнення закупівлі товарів за завищеними цінами);
- проведення семінарів;
- очне та дистанційне навчання.
Зазначимо, що для ефективного ведення державних закупівель, КП «Інформатика» проводить семінари із підвищення кваліфікації із залученням фахівців Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, співробітників електродного майданчика «Е-Тендер» та громадської організації «Transparency International Ukraine» з обмеження зростання корупції в Україні шляхом сприяння прозорості, підзвітності та доброчесності публічної влади і громадянського суспільства.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]