Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За кожною петицією має бути конкретна відповідальна особа, і тоді буде результат - В.Прокопів

28 вересня 2016 року

За кожною петицією має бути конкретна відповідальна особа, і тоді буде результат - В.Прокопів

За виконання електронних петицій до Київської міської ради має відповідати конкретна особа. Лише чітко знаючи виконавця, можна прискорити процес реалізації доручень громадян — переконаний заступник міського голови — секретар Київради Володимир Прокопів.

Аби вдосконалити існуючий механізм прийому та розгляду електронних звернень, Володимир Прокопів ініціював неформальну зустріч, де спільно автори петицій, громадськість, начальники департаментів КМДА, голови комісій Київради, керівники секретаріату КМР та апарату КМДА проаналізували проблеми та намагалися вибудувати нову модель задля прискорення реалізації петицій.

Наразі кияни підтримали 22 петиції. Щодо їх розгляду і виконання було створено 11 робочих груп. Відповідно до положення, керівник РГ розробляє план дій та кожен місяць звітує на засіданні профільної постійної комісії. Але ця система є недосконалою, адже фактично жодне звернення громадян не було повністю реалізовано.

Очна ставка - діскусія "Чому не реалізуються петиції киян: хто винен та що робити"

“Маємо ситуацію, коли петиції, які набрали 10 тисяч голосів не так швидко втілюються в життя, як би хотілось. У моєму розумінні звернення реалізоване тоді, коли і громада, яка його підписувала, і влада, задоволені результатом. Існуюча модель з відповідальністю робочих груп має свої недоліки, адже немає безпосереднього впливу на керівника робочої групи – депутата Київради, який не є посадовою особою, а відповідальність його зводиться до політичної відповідальності на наступних виборах”, - зазначив секретар Київради Володимир Прокопів.

Ще один недолік — відсутність комунікації між робочою групою, виконавчим органом і громадськістю.

“Громадськість сподівається, що коли петиція набрала необхідну кількість голосів, то наша робота на цьому закінчується. Далі справа за міською владою. Але тут ми постійно зіштовхуємося з бюрократичною системою, де процеси гальмуються, де незрозуміло який відділ чи управління має втілювати наше доручення в життя. Так само немає звітування ні комісій, ні робочих груп. Тобто ми фактично не знаємо яка доля нашого доручення”, - говорить автор петиції про створення ландшафтного парку замість забудови південних Осокорків Михайло Петелицький.

Очна ставка - діскусія "Чому не реалізуються петиції киян: хто винен та що робити"

Аби виправити цю ситуацію, керівники департаментів КМДА та голови постійних комісій Київради єдині в думці: треба запровадити чітку систему звітування щодо виконання петицій. А громадськість пропонує започаткувати онлайн трансляцію засідання робочих груп і нарад щодо розгляду петицій. Ще одна ідея — стенограми таких засідань, аби кожен міг почитати всі думки та напрацювання.

Заступник міського голови - секретар Київради наголосив, окрім цього необхідно визначити конкретного відповідального за реалізацію петицій. Лише так петиції не губитимуться в бюрократичних папірцях.

Всі пропозиції мають намір внести до чинного порядку розгляду петицій. Відповідні положення напрацюють уже найближчим часом.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]