Версія для людей із вадами зору

Про добір на період дії карантину на вакантру посаду головного спеціаліста відділу контролю виконання постанов адміністративної комісії при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) про накладення адміністративних стягнень управління забезпечення діяльності адміністративної комісії при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

18
вересня п'ятниця
23
вересня середа
час проведення 17:00

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст відділу контролю виконання постанов адміністративної комісії при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)  про накладення адміністративних стягнень управління забезпечення діяльності адміністративної комісії при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В»)

Посадові обов’язки

Забезпечення виконання постанов про накладення адміністративних стягнень винесених адміністративною комісією:

- ведення електронного реєстру розглянутих адміністративною комісією справ про адміністративні правопорушення та електронного реєстру контролю та обліку виконання постанов адміністративної комісії про накладення адміністративних стягнень у добровільному порядку;

- проведення роз`яснювальної роботи щодо порядку та термінів  сплати адміністративних стягнень особами відносно яких адміністративною комісією винесено постанови про накладення адміністративних стягнень;

- аналіз постанов державних виконавців відділів державних виконавчих служб районних управлінь юстиції міста Києва про повернення виконавчих документів, про відмову у відкритті виконавчого провадження, та за результатами проведеного аналізу надання пропозицій щодо врегулювання процесу примусового виконання постанов адміністративної комісії про накладення адміністративних стягнень.

Забезпечення складання аналітичної звітності по адміністративним матеріалам, які надійшли до адміністративної комісії від правоохоронних та контролюючих органів, узагальнення виявлених недоліків та надання методичної і практичної допомоги структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), посадові особи яких уповноважено складати протоколи про адміністративні правопорушення.

Підготовка інформаційної, довідкової та аналітичної інформації про розгляд адміністративних справ.

Опрацювання зауважень та пропозицій що напрацьовуються під час розгляду протоколів  про адміністративні правопорушення адміністративною комісією та підготовка інформації для узагальнення.

Представництво інтересів адміністративної комісії при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, іншими юридичними  та фізичними особами, а також в судах України.

Забезпечення опрацювання документів в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» на базі електронного документообігу «АСКОД».

Підготовка проєктів відповідей на звернення юридичних осіб, громадян до голови, заступника голови, членів адміністративної комісії та керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також організація та підготовка матеріалів щодо розгляду депутатських запитів та звернень, електронних петицій, місцевих ініціатив, та інших матеріалів, що відносяться до компетенції управління.

Підготовка проєктів рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та наказів  керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань що належать до компетенції управління.

Виконання інших окремих доручень керівництва управління, наданих на підставі та у межах повноважень, передбачених Конституцією та Законами України.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад головного спеціаліста  складає 5500,00 гривень відповідно до Схеми посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів у 2020 році, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року № 16);

2) надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до законодавства з питань державної служби.

Інформація про строковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби https://career.gov.ua:

1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CоV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку;    

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; додатки до заяви не є обов’язковими для подання.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається з 18 вересня до 17.00 години  23  вересня 2020 року включно.

Адресат: управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду

Шанаєва Тетяна Валентинівна, тел. +38 (044) 202-75-31,
e-mail: kadry@kma.gov.ua

Вимоги

1.  Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра у галузі знань  «Право».

2.  Досвід роботи

Не потребує.

3.  Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua