Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про добір на період дії карантину з призначення на вакантну посаду начальника Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

05
лютого п'ятниця
08
лютого понеділок
час проведення 17:00

Посилання на сайт НАДС.

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Начальник Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Посадові обов’язки

Начальник Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) очолює Управління з питань реклами  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Управління), до основних завдань якого належить:

- участь у регулюванні діяльності з розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва та вивісок, вирішення питань, пов’язаних з їх розміщенням;

- здійснення контролю з межах визначених законодавством повноважень за додержанням вимог щодо розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва та вивісок відповідно до встановлених порядків їх розміщення;

- координація заходів щодо впорядкування діяльності з розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва та вивісок, впровадження системного підходу до формування зовнішнього дизайну м. Києва.

Начальник Управління безпосередньо:

здійснює керівництво Управлінням, несе персональну відповідальність за організацію роботи, виконання покладених на Управління завдань та результати діяльності Управління, сприяє створенню належних умов праці в Управлінні;

затверджує посадові інструкції працівників Управління та розподіляє обов’язки між ними, затверджує положення про підрозділи Управління, розподіляє обов’язки між заступниками начальника Управління, керівниками підрозділів;

подає на затвердження в установленому порядку положення про Управління;

подає на затвердження Київському міському голові проєкти кошторису та штатного розпису Управління в межах граничної чисельності й фонду оплати праці його працівників;

розпоряджається коштами в межах затвердженого в установленому порядку кошторису Управління, несе персональну відповідальність за їх цільове використання;

видає у межах своєї компетенції накази, організовує  контроль за їх виконанням;

здійснює добір кадрів;

вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Управління;

відповідає за підготовку, своєчасне погодження та укладення контрактів з керівником підприємства територіальної громади міста Києва, підпорядкованого Управлінню. Здійснює аналіз виконання умов та показників укладеного контракту з керівником цього підприємства, забезпечує своєчасне продовження та розірвання контрактів;

укладає від імені Управління угоди (договори), видає довіреності;

проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Управління, розглядає їх пропозиції та вживає необхідних заходів реагування;

здійснює визначені Законом України «Про державну службу» повноваження керівника державної служби в Управлінні;

здійснює інші, передбачені законодавством, повноваження.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад начальника Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) складає 10550,00 гривень відповідно до Схеми посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів у 2020 році, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року № 16);

2) надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до законодавства з питань державної служби.

Інформація про строковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби https://career.gov.ua:

1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CоV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку;     

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.        

Додатки до заяви не є обов’язковими для подання.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається з 05 лютого до 17.00 години 08 лютого 2021 року включно.

Адресат: управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду

Пухальська Ольга Анатоліївна, тел. +38 (044) 202-74-69,
e-mail: [email protected]

Вимоги

1.  Освіта

Ступінь вищої освіти - не нижче магістра.

2.  Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3.  Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]