У Департаменті транспортної інфраструктури КМДА оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби
19
лютого
вівторок
час проведення
10:00
Відповідно до Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 в Департаменті транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття наступних вакантних посад державної служби:
- заступник начальника управління бухгалтерського обліку та звітності - начальник відділу бухгалтерського обліку (категорія Б);
- начальник відділу бухгалтерської звітності управління бухгалтерського обліку та звітності (категорія Б);
- заступник начальника відділу фінансово-економічного забезпечення управління з фінансово-економічних питань (категорія Б);
- головний спеціаліст з внутрішнього контролю (категорія В).
Посилання на оголошення на сайті Нацдержслужби (розміщено 31.01.2019).
-
Начальник відділу бухгалтерської звітності управління бухгалтерського обліку та звітності КМДА.docxу форматі .docx, 23.9 Кб
-
Заступник начальника управління бухгалтерського обліку та звітності – начальника відділу бухгалтерського обліку Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.docxу форматі .docx, 23.8 Кб
-
Заступник начальника відділу фінансово-економічного забезпечення управління з фінансово-економічних питань Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.docxу форматі .docx, 23.6 Кб
-
Головний спеціаліст з внутрішнього контролю Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.docxу форматі .docx, 24 Кб
-
Заява для участі в конкурсі.docxу форматі .docx, 26 Кб
-
Заява на очищ. влади.docу форматі .doc, 32.8 Кб
-
ОСОБОВА КАРТКА.docу форматі .doc, 199.2 Кб
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]