Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на посаду начальника відділу підготовки до продажу управління ринку землі Департаменту земельних ресурсів КМДА

09
жовтня середа
час проведення 10:00

Умови
проведення конкурсу
на посаду начальника відділу підготовки до продажу управління ринку землі
Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
 (категорія «Б») (163187)

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 

Начальник відділу зобов’язаний:

- Організовувати здійснення комплексного аналізу заяв (клопотань) зацікавлених осіб про продаж земельних ділянок без проведення земельних торгів.

- Давати доручення та контролювати їх виконання щодо здійснення підготовки договорів про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки та їх реєстрації.

- Організовувати проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які підлягають продажу або викупу для суспільних потреб.

- Давати доручення та контролювати їх виконання щодо здійснення розгляду технічної документації, пов’язаної з продажем земельних ділянок, і підготовкою відповідних висновків.

- Організовувати формування попереднього переліку земельних ділянок, які (або права на які) можуть бути продані на земельних торгах.

- Давати доручення про здійснення добору земельних ділянок і підготовку лотів до продажу на земельних торгах.

- Організовувати та контролювати розроблення та погодження землевпорядної, землеоціночної та іншої документації, необхідної для проведення земельних торгів.

- Організовувати та контролювати проведення земельних торгів.

- Організовувати підготовку та візувати проекти рішень Київської міської ради, проекти розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у випадках, передбачених законодавством України, пов’язаних з  продажем земельних ділянок, у тому числі на земельних торгах.

- Забезпечувати підготовку матеріалів для оформлення договорів купівлі-продажу земельних ділянок.

- Організовувати та контролювати проведення робіт, пов’язаних з підготовкою матеріалів викупу та продажу земельних ділянок.

- Забезпечувати внесення до міського земельного кадастру інформації щодо продажу земельних ділянок, а також викупу земельних ділянок для суспільних потреб.

- Здійснювати контроль надходження коштів до бюджету міста Києва від продажу земельних ділянок.

- Готувати інформацію про продаж земельних ділянок для подання її на розгляд Київському міському голові, Київській міській раді, виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та Державній службі України з питань геодезії, картографії та кадастру.

- Формувати пропозиції щодо актуальності викупу земельних ділянок для суспільних потреб міста.

- Організовувати заходи та контролювати проведення робіт, пов’язаних з викупом земельних ділянок для суспільних потреб міста.

- Організовувати роботу із розгляду звернень громадян, запитів на інформацію та адвокатських запитів, депутатських звернень та запитів, запитів правоохоронних органів та інших листів, віднесених до компетенції відділу.

- Брати участь у наданні консультацій фізичним та юридичним особам з питань, віднесених до компетенції відділу.

- Надавати керівництву Департаменту необхідну інформацію для здійснення моніторингу стану ринку землі в місті Києві.

- Надавати у визначеному законодавством України порядку необхідну інформацію з питань продажу та викупу земельних ділянок органам державної влади, органам місцевого самоврядування, фізичним та юридичним особам.

- Брати участь у підготовці матеріалів і пропозицій щодо регулювання земельних відносин, оптимізації нормативно-методичних документів з питань, що належать до компетенції відділу.

- Готувати матеріали державної та відомчої статистичної звітності в межах компетенції.

- Звітувати про виконану відділом роботу начальнику управління.

- Здійснювати інші функції за дорученням/наказом керівництва Департаменту.

- Готувати та подавати на затвердження начальнику управління в установленому порядку положення про відділ та посадові інструкції працівників відділу.

- Розробляти та опрацьовувати проекти нормативних документів з питань, що належать до компетенції відділу.

- Розглядати та візувати документацію в межах своїх повноважень.

- Брати участь у нарадах, засіданнях, семінарах та інших заходах з питань, віднесених до компетенції відділу.

- Проводити у межах компетенції заходи щодо зміцнення трудової і виробничої дисципліни.

- Забезпечувати належне ведення діловодства у відділі, складання номенклатури справ відділу, здійснювати контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання кадастрових справ, що підлягають передачі на архівне зберігання.

- Виконувати інші обов’язки і функції, що випливають із завдань відділу та покладені начальником управління

Умови оплати праці

- посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 року № 102), інші виплати відповідно до штатного розпису;

- надбавка до посадового окладу за ранг;

- інші надбавки, доплати та премії відповідно до статті 50, 52 Закону  України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК)

8) Заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Документи приймаються до 18:00 04 жовтня 2019 року,
м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а, кабінет 506 (сектор управління персоналом)

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/ тестування

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а,
09 жовтня 2019 року о 10.00.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дереженко Катерина Іванівна
202 79 89
kadry_dzr @kmda.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.          

Освіта

Вища, не нижче магістра в галузі знань землевпорядкування, право, економіка

2.           

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування,  досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.           

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.       

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом  MS Office (Word, Excel, Internet), вільне користування системами інформаційного забезпечення, тощо

2.       

Ділові якості

Діалогове спілкування, вміння розподіляти роботу, здатність концентруватись на деталях, уміння працювати в команді, стресостійкість

3.       

Особистісні якості

Емоційна стабільність, комунікабельність, відповідальність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.           

Знання законодавства

Знання:

Конституції України

Закону України «Про державну службу»

Закону України «Про запобігання корупції»

2.           

 

 

 

 

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Земельного кодексу України;

законів України:

«Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр», «Про оренду землі», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю України – місто-герой Київ», інші нормативно-законодавчі акти щодо врегулювання питань продажу земельних ділянок міста Києва

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]