Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу фінансів комунальної сфери Управління фінансів транспорту, зв’язку та сфери послуг Департаменту фінансів КМДА

11
квітня четвер
час проведення 11:00

Загальні умови

Посадові обов’язки

 Начальник відділу фінансів комунальної сфери Управління фінансів транспорту, зв’язку та сфери послуг:

в межах компетенції забезпечує реалізацію державної бюджетної політики на території міста Києва у сфері комунального господарства, дорожнього господарства, наукового забезпечення розвитку міської інфраструктури, сфери послуг та торгівлі;

забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо складання, виконання бюджету м. Києва та контролю за витрачанням бюджетних коштів головними розпорядниками коштів в частині видатків на комунальне господарство, наукове забезпечення розвитку міської інфраструктури та сферу послуг;

здійснює аналіз бюджетних запитів головних розпорядників коштів на відповідність меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів та приймає рішення щодо включення їх до проекту бюджету міста Києва;

приймає участь у складанні розпису видатків бюджету м. Києва у сфері комунального господарства, дорожнього господарства, наукового забезпечення розвитку міської інфраструктури, сфери послуг та торгівлі та забезпечує відповідність розпису встановленим бюджетним призначенням;

здійснює аналіз та перевірку: паспортів бюджетних програм на відповідний рік та звітів про їх виконання; фінансових планів комунальних підприємств, та надає їх на погодження керівництву;

приймає участь у підготовці та розгляді проектів рішень Київської міської ради, проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань, що належать до компетенції відділу;

організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд звернень від органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, депутатських звернень, тощо;

аналізує стан справ в комунальній сфері, дорожньому господарстві, сфері послуг та торгівлі, наукового забезпечення розвитку міської інфраструктури та тенденції їх розвитку, вносить пропозиції щодо усунення негативних та закріплення позитивних тенденцій;

здійснює організацію роботи з виконання інших функцій, віднесених до компетенції відділу, та окремих доручень керівництва.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6480,00 грн - відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 № 102. Надбавки, доплати та премії – передбачені Законом України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

 Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);

8) заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються до 15-00 год. 08 квітня 2019 року за адресою: м.Київ, вул. Хрещатик, 36 тел.202-77-54 кім.819

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Хрещатик, 36, 11 квітня 2019 року об 11.00.

 

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Устич Наталія Вікторівна, +38 (044) 202-77-54, [email protected]

 

Кваліфікаційні вимоги

 

1. Освіта

 Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра в галузі економіки та фінансів

 

2. Досвід роботи

 Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

 

 

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання сучасних інформаційних

 технологій

досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або альтернативним пакетом Libre Office, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, системою ProZorro. знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

 

2. Ділові якості

- організаторські здібності;

- навички управління та контролю;

-оперативність та вміння розподіляти роботу;

- вміння обґрунтовувати власну позицію;

-уміння працювати в команді;

- аналітичні здібності.

3. Особистісні якості

- принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень;

- незалежність, неупередженість та ініціативність;

- самоорганізація та прагнення розвитку;

- вміння працювати в стресових ситуаціях;

- відповідальність.

Професійні знання

1. Знання законодавства

Знання:

Конституції України,

законів України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції»

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання:

Бюджетного кодексу України, Господарського Кодексу України, Податкового Кодексу України, Цивільного Кодексу України, Водного Кодексу України, Лісового Кодексу України

законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України – місто – герой Київ», «Про місцеві державні адміністрації», «Про публічні закупівлі», «Про благоустрій населених пунктів», "Про поховання та похоронну справу", «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про державну допомогу суб’єктам господарювання», «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»

Інші нормативно – правових актів, що регулюють діяльність у сфері бюджету.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]