Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» у Департаменті з питань реєстрації КМДА

14
травня вівторок
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246  у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби:

  • Заступника начальника відділу – державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій (категорія «Б») – 1 посада;
  • державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій (категорія «В») – 1 посада;
  • головного спеціаліста відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій  (категорія «В»), декретна посада – 1 посада;

Оголошення про проведення конкурсу розміщено на сайті Нацдержслужби 25 квітня 2019 року за №№142146, 142147, 142148

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця –
заступника начальника відділу–державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
управління забезпечення координації районних в міст Києві державних адміністрації
Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- в межах своєї компетенції бере участь у формуванні на рівні міста єдиної політики щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

- бере участь у забезпеченні координації районних в місті Києві державних адміністрацій з питань здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

- забезпечує опрацювання та розгляд документів, віднесених до компетенції Відділу в частині реєстрації релігійних організацій;

- виконує функціональні обов’язки державного реєстратора, має посвідчення державного реєстратора та власну печатку і штамп;

- приймає документи з питань державної реєстрації релігійних організацій;

- перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

- перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

- проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр);

- веде Єдиний державний реєстр;

- веде реєстраційні справи;

- надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;

- здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;

- забезпечує захист персональних даних;- забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики щодо захисту інформації з обмеженим доступом;

- збирає, узагальнює та аналізує інформацію з питань розвитку сфери державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, розробляє пропозиції для вжиття виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) заходів щодо його поліпшення;

- аналізує практику правового регулювання відносин у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, відслідковує хід виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо розвитку і реформування системи надання адміністративних послуг у зазначеній сфері;

- готує проекти відповідей на запити центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян тощо з питань, які належать до компетенції Відділу;

- бере участь в організації та проведенні нарад, круглих столів, семінарів, конференцій з питань, які належать до компетенції Відділу;

- забезпечує реалізацію прийнятих організаційних, розпорядчих і нормативних документів Департаменту з питань реєстрації, що стосуються діяльності Відділу;

- бере участь у виконанні робіт із формування проектів та завдань, які закріплені за Відділом;

- організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6200,00 грн на місяць.

Інші складові оплати праці державного службовця – відповідно до статті 50 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)  письмову заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

5) копію (копії) документа (документів) про освіту;

6) посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

7) заповнену особову картку встановленого зразка;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інше).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються по 10.05.2019 року до 1600

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх,

кабінет №14 (сектор управління персоналом).

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

проведення конкурсу 14 травня 2019 р. о 1000 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна
489-87-82
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища магістр

2.    Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та  організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

2. Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, вміння розподіляти роботу, здатність концентруватись на деталях, уміння працювати в команді, стресостійкість

3. Необхідні особистісні якості

Емоційна стабільність, комунікабельність, відповідальність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання
законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації»;

«Про державну реєстрацію юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця –
державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб
та фізичних осіб - підприємців управління забезпечення координації
районних в місті Києві державних адміністрацій
Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- виконує функціональні обов’язки державного реєстратора, має посвідчення державного реєстратора та власну печатку і штамп.

- приймає документи з питань державної реєстрації релігійних організацій.

- перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів.

- перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації.

- проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр).

- веде Єдиний державний реєстр.

- веде реєстраційні справи.

- надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю.

- здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

- забезпечує захист персональних даних.-забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики щодо захисту інформації з обмеженим доступом.

- бере участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення роботи з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

- розглядає за дорученням керівництва Департаменту запити, звернення та листи, з питань, які належать до компетенції Відділу.

- здійснює систематичний аналіз законодавчої бази з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

- своєчасно і неналежно виконує покладені на Відділ завдання і функції, поточні доручення керівництва Департаменту.

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 5110,00 гривень на місяць.

Інші складові оплати праці державного службовця - відповідно до статті 50 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються по 10.05.2019 до 16.00  години

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх, кабінет №14 (сектор управління персоналом)

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

проведення конкурсу 14 травня 2019 року  о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна
489-87-82
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища, не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2.    Досвід роботи

стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача) 

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;

- вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

2. Необхідні ділові якості

- здатність концентруватись на деталях;

- навички контролю;

- аналітичні здібності;

- оперативність;

- уміння визначати пріоритети;

- навички розв’зання проблем.

3. Необхідні особистісні якості

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- відповідальність;

- емоційна стабільність;

- ініціативність;

-вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

«Про державну реєстрацію юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця –
головного спеціаліста відділу координації реєстрації юридичних осіб
та фізичних осіб - підприємців управління забезпечення координації
районних в місті Києві державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) (категорія «В») – декретна посада

Загальні умови

Посадові обов’язки

- приймає  участь у забезпеченні дотримання на рівні міста єдиної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

- приймає  участь у забезпеченні координації роботи районних в місті Києві державних адміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- приймає  участь у проведенні моніторингу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- приймає  участь у відстеженні навантаження роботи у відділах з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців апаратів районних в місті Києві державних адміністрацій;

- приймає  участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення роботи з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- приймає  участь у підготовці інформаційних та аналітичних матеріалів щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- розглядає за дорученням керівництва Департаменту запити, звернення та листи, з питань, які належать до компетенції відділу;

- приймає  участь у розробці проектів нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- здійснює систематичний аналіз законодавчої бази з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- своєчасно і належно виконує покладені на відділ завдання і функції, поточні доручення керівництва Департаменту;

- дотримується вимог законодавства України та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні функцій, покладених на відділ;

- здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 5110,00 гривень на місяць.

Інші складові оплати праці державного службовця - відповідно до статті 50 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників держаних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строкова посада.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються по 10.05.2019 до 16.00

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх, кабінет №14 (сектор управління персоналом)

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

проведення конкурсу 14  травня 2019 р.  о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна
489-87-82
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.    Освіта

Вища, не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2.    Досвід роботи

Не обов’язково

3.    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача) 

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;

- вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

2. Необхідні ділові якості

- здатність концентруватись на деталях;

- навички контролю;

- аналітичні здібності;

- оперативність;

- уміння визначати пріоритети;

- навички розв’зання проблем.

3. Необхідні особистісні якості

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- відповідальність;

- емоційна стабільність;

- ініціативність;

-вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

«Про державну реєстрацію юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]